Ak máš otázku, nehanbi sa a napíš.




MAKSÁČIK: Kedy sa dozvieme aké budú ceny??

MAKSÍK: Už čoskoro :-)


MAKSÁČIK: Kedy sa dozviem akú cenu som získal?

MAKSÍK: Ahoj, aké ceny budeme rozdávať sa dozvieš už čoskoro v Aktualitách. Kto čo dostane zverejníme po uplynutí reklamácií a záverečnom vyhodnotení 3. júna.


MAKSÁČIK: Ahoj, Maksík. Chcem sa opýtať, dokedy Ti môžeme posielať gratulácie k 10.narodeninám?

MAKSÍK: Ahoj, posledný termín, dokedy sa to dá poslať je pondelok 27. máj.


MAKSÁČIK: Ahoj, už je asi neskoro na zaslanie odpovedníka 5. kola že?

MAKSÍK: Už je ozaj neskoro :-(


MAKSÁČIK: Ahoj maksík a budú nejaké ceny aj za výtvor, ktorý som poslala na Tvoje krásne narodeninky, budú aj tam niektorí ocenení? maj sa

MAKSÍK: Ahoj, ako som sľúbil, za odmenu budem posielať aj darčeky.Už čoskoro všetko zverejním.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, môj syn Matúš Zöld, kód 61378-4-MZ39, veľmi zodpovedne a rád rieši úlohy Maksíka. Nemá však započítané žiadne body za 4.kolo. Vyplnené úlohy odovzdal v termíne pani tr. učiteľke. Tá mu po cca mesiaci oznámila, že nemôže pokračovať, nakoľko ich neodovzdal. Bol som preto v škole osobne tento problém riešiť. Stretol som sa s tr. učiteľkou a pani, ktorá v škole úlohy zbiera od učiteľov a zasiela vám ich. Vysvetlili mi, že problém nie je u detí, ale u vás a že to dajú do poriadku. Následne mi bolo povedané, že syn môže pokračovať a za 4.kolo má pripísané plné body. Dnes som sa pozrel a nemá ani jediný bod. Tak sa Vás pýtam milý Maksik, pokiaľ syn žije vašimi úlohami, teší sa na ne a s radosťou ich rieši, prečo má byť potrestaný za nedbalost učiteliek, ktoré evidentne na to kašlú? Poprosím Vás ako mu to mám vysvetliť, že sa už nemusí tešiť a namáhať, lebo skončili jeho šance na dobré umiestnenie. Som veľmi znechutený z prístupu učiteliek,ktoré evidentne jeho úlohy zo 4.kola zapotrosili a neposlali a popritom mňa aj môjho syna zavádzajú. Vašej sútaže sa už viackrát nezucastnime. Nestojí to za sklamanie môjho dieťaťa. S pozdravom Marian Zold.

MAKSÍK: Dobrý deň, ak sa odpovedník stratil, riešime to náhradnými bodmi. Doriešime to v hodnotení po 5. kole. Ak má Matúš Maksíkove úlohy rád, v budúcom roku sa môže zapojiť do podobnej súťaže MAKS pre žiakov druhého stupňa. Tá je celá cez internet a v škole nič nemusí odovzdávať.


MAKSÁČIK: Ahoj maksik neviem poslat ulohy 5. kola pomozes mi P.S som Eduard Sekerka

MAKSÍK: Pošli ho na adresu Talentida, n. o., P. O. Box 65, 850 00 Bratislava 5


MAKSÁČIK: Ahoj aka je tvoja adresa lebo neviem poslat maksika 5 kola

MAKSÍK: Talentida, n. o., P. O. Box 65, 850 00 Bratislava 5


MAKSÁČIK: ahoj, nestihli sme to pre chorobu odoslat do vcera. citali sme ze to dnes 30.4. mozememe poslat 1. triedou je to pravda?

MAKSÍK: Môžete


MAKSÁČIK: Ako treba poslať vyptneného Maksíka?

MAKSÍK: Vložiť do obálku a poslať na adresu uvedenú na stránke.


MAKSÁČIK: A ako treba poslať vyplnený papier.

MAKSÍK: Čo myslíš pod vyplneným papierom?


MAKSÁČIK: Maksík Dobrý deň môžem dať úlohy 5.kola aj 30.4.2019 pani učiteľke?

MAKSÍK: Neviem, termín bol dnes, asi už odpovedník musíš poslať sám.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, môžeme poslať odpovedník 5. kola aj 30.4.2019? Bude akceptovaný? Spolu so sestrou sa pripravujeme na súťaž v mažoretkovom športe a 29.4. sme to nestihli.

MAKSÍK: Môžme to výnimočne akceptovať, pošlite ho 1. triedou.


MAKSÁČIK: Dobrý deň,ako je to v úlohe s 5 kola,pre 3.roč.s tými hodinkami?

MAKSÍK: Nerozumiem otázke, musíš sa opýtať konkrétnejšie.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, prosím, čo mám urobiť, ak som stratila text so zadaním posledného kola suťaže? Dá sa niekde vytlačiť?

MAKSÍK: Text nájdeš vo Vstupe pre Maksáčikov.


MAKSÁČIK: kde nájdem zadanie pre štvrtákov v 4. kole

MAKSÍK: Vo Vstupe pre Maksáčikov


MAKSÁČIK: Ahoj ešte raz. V úlohe 4b) pre 4.ročnik mám vyznačiť čas, aký ukazovali Rebusove hodinky, keď sme došli k hradu. Predtým je napísané, že že po hodine a pol sme sa dostali k hradu. Lenže ja neviem,či odkedy vyrazili alebo odkedy sa Maksik druhý krát pozrel na hodinky. Ďakujem

MAKSÍK: Máš zistiť čas po hodine a pol, odkedy sa Maksík pozrel na hodinky na obrázku 3. Presne tak, ako je tam napísané.


MAKSÁČIK: V úlohe 1 pre tretiakov, číslo 24 v texte je tiež zašifrované podobne ako písmená alebo ho môžeme nechať tak? Obe možnosti mi dávajú zmysel tak sa radšej pýtam. Ďakujem za odpoveď!

MAKSÍK: Číslo 24 nie je zašifrované.


MAKSÁČIK: Ak sme zabudli kod, čo máme robiť ?

MAKSÍK: Napísať mail na maksik@talentida.sk, kto si. My ti ho pošleme.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, v maksíku pre druhákov je v úlohe 5c myslené koľko kruhov - prázdnych je medzi nimi, keď stoja v 1 rade alebo koľko skokov je medzi nimi? Ďakujeme Honsig

MAKSÍK: Koľko kruhov je medzi nimi.


MAKSÁČIK: Uloha 2, 4.rocnik, ale daju sa kombinovat akekolvek hmotnosti ostatnych byliniek a vahy budu vyvazene. Alebo nie?

MAKSÍK: Bylinky sú už na váhach, už netreba nič kombinovať.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík,v úlohe č. 5c pre 4. ročník je iba 11 šípok z 12. Nie je tam chyba? Ďakujem :)

MAKSÍK: Ahoj, je tam 9 šípok a 2 otázniky. A otázniky treba nahradiť správnym počtom šípok. Jeden otáznik neznamená jedna šípka, to by potom nebolo čo riešiť.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik, pre 4 rocnik v ulohe 5 je uvedne, ze je tam 6 tabuliek s 12 sipkami, znamena to ze do jedneho otaznika mame dat 2 sipky? Dakujem.

MAKSÍK: Jeden otáznik pokojne môže byť nahradený aj dvomi šípkami.


MAKSÁČIK: Ahoj, chcem sa opytat na ulohu 2., 4.rocnik.mozu to byt akekolvek kombinacie ostatnych byliniek? Ďakujem

MAKSÍK: Ty nemáš vymýšľať kombinácie byliniek. Ty máš podľa váh určiť hmotnosti byliniek v otázke.


MAKSÁČIK: Ahoj. Chcem sa opýtať pre 3. 5bod. Ço s tými šípkami máme diopísať šipky do 12.

MAKSÍK: Máte dokresliť šípky do tabuliek tak, aby bolo splnené zadanie.


MAKSÁČIK: Ahoj,chcem sa opýtať - v úlohe č.5 pre 3.ročník /Hopkoši/ pri Maksíkových skokoch by na šiestich tabuliach malo byť 12 šípok, to znamená, že pod tým jedným otáznikom majú byť 2 šípky?Lebo pod otáznikmi sú iba malé tabule, akoby na 1 šípku a potom by ten počet šípok nesedel. Ďakujem.

MAKSÍK: Ahoj, tabule budú také veľké, aby sa tam zmestilo toľko šípok, koľko treba.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik v úlohe č.5 pre 3. ročník v otázke c sa postavil na číslo 7 a podľa prvých troch šipiek by mal skočiť až na číslo 10 ale na bežeckej trati sú čísla len do 9. Máme teda rátať aj číslo 10? Ďakujeme

MAKSÍK: Ahoj, písal som mail rodičom aj do škôl, aj na titulnej stránke som uviedol opravu, že Maksík sa postavil na číslo 4.


MAKSÁČIK: Ahoj. Volám sa Adrian Dianiška z 3C. Poslal som obrázok k tvojim narodeninám. Dostal si. Škola Beňovského 1Bratislava.

MAKSÍK: Ahoj, ďakujem, dnes sme Tvoj obrázok zverejnili.


MAKSÁČIK: Aku cenu dostanem ak budem mať plný pocet bodov?

MAKSÍK: Nechaj sa prekvapiť.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcela som sa opýtať, v úlohe č.4 pre 4.ročník - Záhadné hodinky. V otázke 4a) si mám ručičky na hodinách prehodiť, sú opačne ? A aj v otázke 4 c) si mám ručičky prehodiť ? Ďakujem za odpoveď

MAKSÍK: Ahoj, to je súčasť úlohy, na to musíš prísť sám.


MAKSÁČIK: Dobry den, posielala som TI obrazok, nebol zaradeny medzi tvorbu Maksacikov mozem se spytat preco?

MAKSÍK: Ahoj, obrázkov boli stovky, mrzí ma to, ale nemohol som uverejniť všetky.


MAKSÁČIK: Dobry den, tiez sme Maxika odovzdali az v utorok (lebo som ako rodic na to zabudla) a pani ucitelka nam ho dnes vratila, ze uz odpovede poslala. Mozeme ho aj my zaslat postou alebo mozeme aj e-mailom?

MAKSÍK: Pošlite ho, prosím, poštou na adresu uvedenú na stránke.


MAKSÁČIK: Bohužiaľ až dnes som si všimla, že sme zabudli urobiť a odovzdať Maxíka 4. Mohli by sme ho ešte poslať aj teraz?

MAKSÍK: Dobrý deň, pošlite to na adresu uvedenú na stránke.


MAKSÁČIK: Keď som nestihla odovzdat maxika v škole kvôli chorobe, môžem ho ešte nejako odovzdať ?

MAKSÍK: Zabaľ ho do obálky a pošli na adresu Talentída, n. o., P. O. Box 65, 850 00 Bratislava 5


MAKSÁČIK: Ked mam trochu natrhnuty odpovednik, nevadi to? ci mam vytlacit novy

MAKSÍK: Nevadí.


MAKSÁČIK: mozem poslat aj take obrazky, ktore nie su take, ake si pisal, a zverejnis to? dakujem za odpoved

MAKSÍK: Zverejňujem iba obrázky k téme. Aj tak nemôžem uverejniť všetky.


MAKSÁČIK: vyberas aj obrazky, ktore su z knih? dakujem

MAKSÍK: Viac sa mi páčia také,čo deti vymyslia samé.


MAKSÁČIK: 2 úloha-kazda dvojica za nimi mala spolu šesť nôh. To znamena ze jedno zviera ma tri nohy?to je co za zviera.?

MAKSÍK: Naozaj z toho vyplýva, že každé zviera malo tri nohy?


MAKSÁČIK: dobrý deň, prsím Vás v úlohe 4 Maksik 2, Papagáje, môžu mať hlavu rovnakej farby a líšiť sa farbou krídla a chvosta, ale každý papgáj musí mať rzdielnu hlavu, krísla aj chvost,Ďakujem pekne za odpoveď

MAKSÍK: Papagáje majú byť rôzne. Ak majú papagáje rovnakú farbu hlavy, ale inak sfarbené krídla a chvost už sú rôzne.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik. Chodila som na skolu Odborarska, teraz chodim na Česku. Tam Maksika neriesia a rada by som sa opytala, akym spôsobom Ti mam poslat odpovednik.

MAKSÍK: Zabaľ ho do obálky a pošli poštou. A napíš na maksik@talentida, kto si. Poznačíme si zmenu.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik, neviem, či mi poradíš, ale opýtam sa. V úlohe č. 5 - 4.ročník v otázke c) musíme aj zebru nahradiť pštrosom, keď si rozkladáme žirafu na náhradné zvieratá ? Ďakujem

MAKSÍK: Asi myslíš úlohu 1. Zebru nemôžeš nahradiť iba pštrosom, lebo pštros sám neutiahne toľko ako zebra sama. Musíš ich nahrádzať tak, ako vidíš v zadaní.


MAKSÁČIK: Ahoj, stratila som odpvednik, mozem pouzit svoj kod a prepisem si aj meno a odpovednik si prekopirovat si od kamaratky ?

MAKSÍK: Vo Vstupe pre Maksáčikov nájdeš svoj odpovedník. Vytlač si ho.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, v úlohe č.5 - 4.ročník v časti - c) môže byť tá značka odkiaľ skáče klokan na kraji tých riadkov. Ďakujem za odpoveď

MAKSÍK: Môže byť aj na okraji, ak ti to tak vyjde.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, prosím Ťa, v úlohe č. 5 pre 4. ročník treba pri vrabcovi a zajacovi okrem trasy so šípkou nakresliť aj koncový bod, kam doskákali? Pri klokanovi mám nakresliť len modrý krúžok, odkiaľ vyštartoval, alebo aj celú trasu? Ďakujem.

MAKSÍK: Pri vrabcovi a zajacovi aj koncový bod, aj trasu, pri klokanovi stačí krúžok, odkiaľ vyštartoval.


MAKSÁČIK: Ahoj, nerozumiem úlohe č.5 - 4 ročník. Na tom obrázku č.1- vzor nie je rovnaká vzdialenosť pred skokom a po skoku. Nie je to rovná čiara pri skoku, ale taká zalomená. To takto môže byť ? Ďakujem

MAKSÍK: Na obrázku sú tri skoky. Jeden ponad značku 1-šikmo, druhý ponad značku 2-vodorovne, tretí ponad značku 3-šikmo.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, v 3 otázke pre 4. ročník, musia byť vždy dve časti tela papagája len červenej farby a ostatné t.j. - modré a zelené po jednom ? Ďakujem za odpoveď

MAKSÍK: Áno, presne tak, ako je napísané v zadaní.


MAKSÁČIK: Ahoj. 3.kolo 3.ročník uloha č.5 Nanuky.Tučniaci stoja z ľava do prava? Potom nam vychadza nanuk čokoladovy, čo mame nespravne.

MAKSÍK: Ahoj, na stránke vo Vstupe pre Maksáčikov je celé riešenie.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, v úlohe č.5 pre 4. ročník cesta Klokana nemá byť vyznačená ? Ďakujem

MAKSÍK: Nezreba, iba miesto odkiaľ vyštartoval.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík. V úlohe 4 (4. kolo, 3. ročník) sa obe krídla papagája počítajú za jednu časť? Ďakujem.

MAKSÍK: Áno, obe krídla sú rovnakej farby.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík. Chcem sa opýtať na úlohu č. 5 - Skokani. Zvieratká môžu skákať len spôsobmi vyznačenými na obrázku jedna, teda diagonálne alebo rovno? Ak áno, sú značky pre klokana vyznačené v zadaní správne? Ďakujem

MAKSÍK: Musia skočiť ponad značku. Teda skok znázorňuje rovná čiara - úsečka, ktorá ide cez značku.


MAKSÁČIK: Ahoj! 4.kolo, 3 ročník, 2 úloha. Na tejto planéte, koľko nôh má jedna žirafa? Na obrázku vidno len 3. Tak potom žirafa je 3 nohé zviera, alebo 4 nohé?? Nie je to jednoznačné. Ďakujem.

MAKSÍK: Zvieratá majú toľko nôh, ako na Zemi.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, v 4.kole pre 4 ročník v úlohe 5 máme vyznačiť aj ako klokan skáče?

MAKSÍK: Nie, stačí miesto, odkiaľ vyštartoval.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, v 4.kole pre 4 ročník v úlohe 3, nesmie byť rovnaký papagáj v odpovedníku, ako ten v zadaní obr. č. 2? Veľmi pekne ďakujem.

MAKSÍK: Nie, vyfarbi len tie ostatné možnosti.


MAKSÁČIK: Prosím Vás v maksiku 4.kolo 4.rocnik, 3.úloha, plati len to, čo je uvedené, že stale 2 časti červené a zelená a modrá len jedna časť? Nikdy 2 časti modré a nikdy 2 časti zelené? Ďakujem

MAKSÍK: Len tak, ako je napísané v zadaní.


MAKSÁČIK: AHOJ Maksík! :-) Prečo ešte nie sú na stránke Maksíka v tvorbe maksáčikov zverejnené obrázky z planéty ZVERULA? Ďakujem za odpoveď Alicka

MAKSÍK: Ahoj, Alicka, zasiahla nás chrípka. Len čo vyzdravieme, všetko tam bude.


MAKSÁČIK: neviem si poradit s otazkou c o taxikococh dakujem

MAKSÍK: Ahoj, opýtaj sa konkrétne, čomu nerozumieš.


MAKSÁČIK: Ahoj Maxik , chcela by som sa ta spýtať ako som správne mala riešiť 5tu otázku z tretieho kolá prosím? Dakujem za tvoju odpoved. Tea Ondrejkova

MAKSÍK: Ahoj, riešenie je na stránke.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik. V maksiku 3 - 5. uloha bola nejednoznacne zadana. Obrazok 2 si mohlo vyložit 8 rocne dieta ktore rozmysla trusku hlbsie aj tak, ze tych 9 nanukov tvorilo skupinu, ktora sa striedala. A vobec by sa nepomylilo lebo aj to je jedna z moznosti podla nejednoznacneho zadania. Skuste sa opytat kolko moznosti riesenia ma uloha tych, ktory zostavuju IQ testy. Ak je to mozne uverejnite aku ste dostali odpoved. Drzim Vam palce.

MAKSÍK: Dobrý deň, postupnosť bola zadaní prvými členmi, v ktorých sa už začalo opakovanie a posledným členom, ktorý postupnosť dodefinoval.


MAKSÁČIK: ahoj zlatý maksík je táto sutaž aj pre druhakov???????

MAKSÍK: Áno, aj pre druhákov


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik si fakt super.

MAKSÍK: Ďakujem


MAKSÁČIK: Kam musime poslať maksika? Lebo sme nevstihli?

MAKSÍK: Na adresu Talentída, P. O. Box 65, 850 00 Bratislava 5


MAKSÁČIK: Dobrý deň, dá sa \"doposlať\" odpovedník 3. kola aj 22.1.2019? Bude akceptovaný? Zaúradovala chrípka, nestihli sme termín 21.1. Ďakujem.

MAKSÍK: Samozrejme, zabaľte do obálky a pošlite. Skoré uzdravenie.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa spýtať do kedy môžem poslať obrázky z planéty Zveruly. Ďakujem. Lucka

MAKSÍK: Najneskôr do 23.1.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, chceli by sme sa opýtať na poslednú otázku v 3. kole 3. ročník. Je Šimi 23. tučniak v rade, alebo až 24.? A dostal nanuk s inou príchuťou, ako mal dostať podľa šablóny? Niektoré otázky sú formulované veľmi nejednoznačne.

MAKSÍK: V rade bolo len 23 tučniakov. Šimi bol posledný, takže musel byť 23. Šimi dostal taký nanuk, ako je nakreslený. Vyhovuje zadaniu. Posledný nanuk je tam práve preto, aby nebolo pochýb, s akou pravidelnosťou sa nanuky striedajú.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, nestíhame odovzadať odpovedník 2. kola odovzdať do 18.1. pani učiteľke ako nám povedala. Možem ho poslať aj tebe do 21.1 ? Ak áno akou formou? Ďakujem

MAKSÍK: Pošlite ho poštou na adresu uvedenú na stránke. Stačí ho poslať 21.1.


MAKSÁČIK: Ahoj Maxík v úlohe 2.Pre 3 ročníktreba vifarbiť šedov ceruzkov alebo modrou farbou

MAKSÍK: V úlohe 2 máš dokresliť vločku. Môžeš kresliť aj šedou, aj modrou, vyber si.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, asi mi neodpovieš, ale skúsim sa opýtať. V 5. úlohe - 4.ročník sa počet kusov, ktoré vzniknú prepílením v otázke a) nezhoduje s počtom koľkokrát musel píliť v otázke b) ? Ďakujem.

MAKSÍK: V otázke a) sa pýtam na počet častí, na ktoré prepíli každý cencúľ (teda jeden cencúľ). V b) sa pýtam na čas potrebný na prepílenie všetkých (troch) cencúľov.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcela by som sa opýtať, či pri 1 otázke - 4.ročník môžem ku tým šípkam napísať aj čísla, aby to bolo jasné a prehľadnejšie. Ďakujem

MAKSÍK: Môžeš, ale šípka sama o sebe bude prehľadná dosť.


MAKSÁČIK: Ahoj maxik chcem sa opytat na ulohu 1 pre druhakov 3 kolo

MAKSÍK: Ale nič si sa nespýtal.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, v úlohe č.3 - 4. ročník musí byť tá čiara, ktorou obrázok prestrihnem rovná alebo môže byť nepravidelná, teda nielen rovná. Ďakujem

MAKSÍK: Môže byť aj nepravidelná, ak bude strihať len po čiarach.


MAKSÁČIK: Ahoj MAksík, chcem sa Ťa opýtať na 3 otázku pre 4.ročník v 3. kole. Keď prestrihnem ten obrázok jednou čiarou, tak nemôžem jednotlivé časti nijako posúvať ? Musím prelepiť celý obrázok jedným ťahom ? Ďakujem za odpoveď.

MAKSÍK: Musíš to rozstrihnúť tak, aby dve časti, ktoré vzniknú, po priložení k sebe zakryli celý obrázok.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík. Prajem Ti všetko dobré do nového roka a chcem sa spýtať, či v 3. úlohe 3. kola pre štvrtákov sa pod jedným strihom rozumie aj strih v tvare lomenej čiary? Ďakujem.

MAKSÍK: Áno, strih v tvare jednej lomenej čiary môže byť.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík chcem sa ťa opýtať ci v 3 kole pri 3 úlohe pre 4 ročník môžem použiť 2 strihy a vzniknu mi tri casti lebo inak to urobit neviem ... Alebo len 1 strih a vzniknu mi 2 casti ....???

MAKSÍK: Ahoj, musíš urobiť jeden strih tak, aby sa fólia rozpadla na dve časti.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik, chcem sa spýtať na 5 úlohu z 3.kola pre tretiakov, že pri tých príchuťiach sa myslia nanuky iba s tou chuťou alebo aj tie, v ktorých je aj tá daná príchuť. Ďakujem

MAKSÍK: všetky, v ktorých je tá chuť.


MAKSÁČIK: Ahoj Maxik, na Tvoje ulohy sa môj syn Alex velmi tesi. Naposledy mu však pri riešení \"pomáhala\" 3 ročná sestra , ktorá mu odpovednik - 3 kolo pokreslila a prederavila. Vies nam poradiť kde nájdeme na stiahnutie nový formulár? Dakujeme

MAKSÍK: Vo Vstupe pre Maksáčikov https://forms.talentida.sk/index.php?id=1619 nájdete nový formulár. Sestrička asi tiež chcela niečo vyriešiť :-)


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik,chcem sa spýtať,v 1 úlohe 3 kola pre 2.ročník,stačí strechu dokreslit do odpovednika obyčajnou ceruzkou alebo treba farebne. Dakujem

MAKSÍK: Farebne.


MAKSÁČIK: Ahoj Maxík, chcem sa opýtať, či v 1. úlohe, 3. kola pre tretiakov je potrebné do štvorcov v odpovedníku písať aj čísla, alebo stačí iba vyznačiť cestu bez čísiel? Taktiež sa chcem opýtať, či cestu v odpovedníku treba znázorniť postupne jednotlivými šípkami alebo stačí prvú a poslednú šípku spojiť podľa vzoru ako to je znázornené na obrázku 2?

MAKSÍK: Stačí jedna taká šípka, ako je na obrázku 2.


MAKSÁČIK: Milý Maksík ! Chcem sa opýtať na tretiu úlohu pre štvrtákov z 3. kola. Jedným strihom majú ostať dve časti tapety alebo má urobiť dva strihy na tapete? Ďakujem , pekné Vianoce :)

MAKSÍK: Ahoj, jedným strihom rozdeliť na dve časti.


MAKSÁČIK: Maxik uverejnil by si aj tu našu básničku vieš tu kde je napísané Lucka fronkova laura haladejova a sara borska. Laura sara lulu. Šťastný novy rok a sviatky

MAKSÍK: Uverejním všetko, čo som dostal, ale je to veľa, nestíham to spracovávať.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcel by som sa spýtať, za co mozem dostat premiove body? Na tvoje ulohy sa vzdy velmi tesim :-) .... Ahoj, Paťko

MAKSÍK: Ahoj, Paťko, to či dostaneš prémiové body nevieš ovplyvniť ty sám. Tie sa prideľujú iba v prípade, že úloha bola príliš náročná. Presné pravidlá, ako sa prideľujú nájdeš vo Vstupe pre Maksáčikov pri bodoch za úlohy.


MAKSÁČIK: Vy zbierate všetky obrázky čo vám deti pošlú ? A potom si tie všetky obrázky pozriete a vyberete ten najkrajší ktorý pošlete do súťaže. Čo sa stane s tými poslanímy obrázkamy ktoré sa do súťaže pošlú a nebudú v odpovedníku. ZVEDAVEC Alexandra 51329-4-AN17

MAKSÍK: Ahoj, my už obrázky nikam neposielame. Maksík vyberie tie, ktoré použije do zadaní a potom tie, ktoré zverejní na stránke. Všetky použiť nemôžu, aj keby veľmi chcel, lebo ich je veeeeľmi veľa.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík. Ako zistím koľko bodov získala moja dcéra v druhom kole?

MAKSÍK: Vo Vstupe pre Maksáčikov, včera sme vám poslali mail s kódom vašej dcéry.


MAKSÁČIK: Maxik kedy budu otazky tretieho kola Laura

MAKSÍK: Ahoj, Laura, v pondelok ich zverejníme aj pošleme do škôl.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík. Môžeš mi prosím ťa naznačiť aké otázky budú v 3. kole? Ďakujem.

MAKSÍK: O snehoľade :-)


MAKSÁČIK: Dobrý deň. Dá sa prosím prihlásiť do súťaže aj teraz? Ďakujem

MAKSÍK: Dá, napíšte čo najskôr na maksik@talentida.sk


MAKSÁČIK: Dobry den zaujima ma či sa da doposlat vypracovany maksik a ci nam bude akceptovatelny??Totiž boli sme v kúpeľoch na 4 tyždne a maksik sa knam dostal neskoro.Vopred dakujeme za akúkoľvek odpoved!Saška

MAKSÍK: Dá sa doposlať.


MAKSÁČIK: Dobrý deň. Chcem sa Maksíkovi poďakovať za super úlohy

MAKSÍK: Ďakujeme, tešíme sa.


MAKSÁČIK: Dobrý deň. Chcela by som sa spýtať, či je možnosť sa dostať k novému odpovedníku za 2.kolo. pre druhákov. Ten pôvodný sa vyparil. A kód žiaka sa dá nejako zistiť?

MAKSÍK: Dobrý deň, aby sme vám mohli pomôcť, musíte napísať na maksik@talentida.sk, o koho ide.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, v Maksíkovi pre 2.ročník v prvej úlohe pri úlohách sú otázky za a aj b, ale v odpovedníku sa pýtate len , kde je domov, tak treba tam vyznačiť aj trojuholník, ako miesto oddychu alebo len domček. a v 2.úlohe napísať len počet miestnosti, ale aj zakrúžkovať do s najväčším počtom miestností, Ďakujem

MAKSÍK: V úlohe jedna treba na mape v odpovedníku vyznačiť odpovede aj na časť a), aj na časť b). V úlohe 2 treba ku každému domu dopísať počet miestností. Krúžkovať netreba nič.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa opýtať, pri úlohe č.4 b) pre štvrtákov - Považujú sa Maksík a Malý princ tiež za tanečníkov? Ďakujem za odpoveď.

MAKSÍK: V prípade párových tancov boli tanečníkmi aj Maksík a Malý princ, lebo tancovali :-) Ale párové tance už neboli súčasťou vystúpenia.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, môžem sa ťa opýtať, či v úlohe č.2 po c) pre štvrtákov, okrem rovnakých trojuholníkov ostanú drôty,ktoré ale už nevytvárajú žiadny trojuholník, alebo ostanú po odobratí 4 drôtov iba štyri trojuholníky a nič viac? Ďakujem za odpoveď.

MAKSÍK: V zadaní je napísané, že nesmú zostať žiadne drôty, ktoré by neboli stranou trojuholníka. Takže zostať môžu len trojuholníky, nič viac.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, nemôžeš poradiť, či pri 2 úlohe pri c) odstraňujeme drôty zvonku alebo zvnútra toho útvaru. Ďakujem

MAKSÍK: Toto ti poradiť nemôžem :-(


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, môžem sa opýtať, pri 2 úlohe pre 4. ročník, písmeno c)- tie 4 trojuholníky čo majú ostať sú rovnako veľké ako pri a) a b) ? Lebo a) a b) viem, ale to c) mi nejako nejde. Ďakujem

MAKSÍK: Ahoj, sú rovnako veľké. Nevzdávaj to, určite to objavíš.


MAKSÁČIK: mne nejde dokoncit 2 uloha v stvrtackom maksikovy je tam chyba alebo to neviem vylustit

MAKSÍK: Chyba tam nie. Ale ešte máš čas, iste na to prídeš.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, môžem pri otázke č.2 pre 4.ročník tie trojuholníky čo zostanú aj vyfarbiť? Ďakujem

MAKSÍK: Môžeš :-)


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa opýtať, keď má úloha č.2 pre štvrtákov viac ako jedno riešenie, stačí tam napísať len jedno? Ďakujem.

MAKSÍK: Stačí jedno riešenie


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa opýtať, pri úlohe č.2 - Zámky pre 4.ročník môžem tie drôty aj prekladať na iné miesto ? A nielen ich dať úplne preč ? Ďakujem za odpoveď

MAKSÍK: Môžeš ich iba dať úplne preč.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, v úlohe č. 4 a) pre štvrtákov- rátam len skupinu HOPSKOČ ? Lebo tam píšeš, že po vystúpeni boli párové tance. Čiže beriem v otázke 4a) len skupinu HOPSKOČ a tie párové tance a aj keď tancovali s Malým princom a Maksíkom to nepripočítavan do 4a) ? Ďakujem.

MAKSÍK: Presne tak, keď tancovali Maksík s Malým princom, to už nebolo vystúpenie


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, ktorý z hradov je Valcoňov? Ďakujem

MAKSÍK: Ten spodný, ale k riešeniu úlohy to netreba.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, v otázke číslo 1 pre štvrtákov môžu dvakrát prejsť po tej istej ceste - teda tam a naspäť,teda vrátiť sa naspäť po tej istej ceste, kým dôjdu do hradu. Ďakujem.

MAKSÍK: Dobrý deň, môže, ak to bude najkratšia cesta.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik, v ulohe 4a pre tretiakov je myslene komplet vystupenie, alebo len vystupenie kompletnej skupiny? Dakujem ;-)

MAKSÍK: Celé vystúpenie boli aj samostatné tanečnice, aj samostatní tanečníci, aj celá skupina.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik, v ulohe 4a pred druhakov je myslene komplet vystupenie, alebo len vystupenie kompletnej skupiny? Dakujem ;-)

MAKSÍK: Druháci nemajú v úlohe 4 časť a), tak neviem presne, na čo sa pýtate.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík. Ja by som sa chcela opýtať že či v úlohe 4 pre tretiakov v písmene a) máme spočítať všetky 3 vystúpenia (dievčatá, chlapci, celá skupina) alebo iba to posledné vystúpenie celej skupiny? Ďakujem.

MAKSÍK: Celé vystúpenie boli aj samostatné tanečnice, aj samostatní tanečníci, aj celá skupina.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa opýtať na druhú otázku pre tretiakov. Môže ísť záchranári po cestičke 2x? Tam a späť? Z hradu Valcoša doľava a potom späť? Alebo jednou cestičkou prejdú len raz.

MAKSÍK: Môžu, ale nezabudni, že chcú ísť najkratšou cestou.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa opýtať, v prvej otázke pre štvrtákov musia prejsť cez všetky skrýše, teda musia zobrať všetky tri kľúče kým dôjdu do hradu ? Ďakujem za odpoveď. Samko

MAKSÍK: Musia, lebo potrebujú tri kľúče


MAKSÁČIK: Ahoj Maxik, v druhom kole pre stvrtakov v druhej ulohe sa naozaj pytas 3 krat to iste alebo si sa pomylil?

MAKSÍK: Ahoj, ospravedlňujem sa, omylom som dal na stránku chybné zadanie. Už je to opravené a tlačené zadanie je v poriadku.


MAKSÁČIK: AHOJ KOLKO STOJÍ ZAKÚPENIE MAXÍKA ĎAKUJEM SAMUEL KUNÍK

MAKSÍK: štartovné je 9,50 €


MAKSÁČIK: AHOJ MAKSIK DA SA ESTE PRIHLsit

MAKSÍK: Dá, treba napísať na maksik@talentida.sk


MAKSÁČIK: Chcem sa spýtať,či je možné posielať úlohy Maksika na súkromnú adresu, ak žiačka prestúpila na inú školu, ktorá nie je zapojená ?

MAKSÍK: Dobrý deň, Maksíka na súkromné adresy neposielame, prosím napíšte nám mail, aby sme vedeli žiačku preradiť.


MAKSÁČIK: Maksik podla coho urcujes koho obrazok alebo pribeh bude v dalsom kole. Laura Haladejova

MAKSÍK: Ahoj, vyberiem tie obrázky, ktoré sa mi najviac hodia k ulohám


MAKSÁČIK: nestihli sme termin v skole odvádzať 1 kolo. Kam mam danska pospať odpoveď?

MAKSÍK: Vložte ho do obalky a pošlite na adresu Talentida, n. o., P.O.BOx 65, 850 00 Bratislava 5


MAKSÁČIK: Môžeme odpovedník poslať mailom?

MAKSÍK: Dobrý deň, radšej poštou.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, ak nemáme v škole koordinátora a prihlásili ma rodičia, odpovedník posielame poštou sami. Na akú adresu? Na túto? Talentída , POBOX 65, Vranovská 6, BA ?

MAKSÍK: Predne tak.


MAKSÁČIK: ako mam poslat obrazok do maksika

MAKSÍK: Poštou s odpovednikom alebo mailom.


MAKSÁČIK: Dobry den, ako postupovat,ak som sa pomylila v odpovedniku a chcem odpoved opravit? Dakujem

MAKSÍK: Preškrtni a napíš správnu odpoveď


MAKSÁČIK: Dobrý deň. Môžem sa vás niečo opýtať? Čo je prosím Maksíkov odpovedník? Ďakujem. Katka

MAKSÍK: Papier, na ktorý napíšeš odpovede k úlohám.


MAKSÁČIK: je maksik aj pre 6 rocnik?

MAKSÍK: Nie, pre šiestakov je MAKS. Viac na www.maks.sk


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, Veľmi sa mi páči tvoja súťaž.

MAKSÍK: To som rád.


MAKSÁČIK: prvu ulohu kde je napisane miesto kde sa maju stretnut maksik s malym princom

MAKSÍK: To musíš vylúštiť. Je to v zašifrovanom liste.


MAKSÁČIK: Mozu sutazit aj ziaci ktory na skole nemaju Maxika

MAKSÍK: Môžu, priamo na tejto stránke je aj individuálna prihláška


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik, akurát som si pozrela aké darčeky máš pre môjho syna a tričká sú nádherné, najradšej by som ho nosila aj ja:)

MAKSÍK: Tešíme sa, ale Vašu veľkosť nemáme :-)


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik.Dakujem za pekne ulohy aj darceky,ktore som dnes dostal.Som tretiak a ziskal som aj pekne tricko v modrej farbe,vel.L.Zial je mi male. Chcem sa spytat na vymenu za vacsie.Ak je to mozne.Dakujem velmi pekne.

MAKSÍK: Ahoj, to ma veľmi mrzí, väčšie nemáme. Skús ho trochu ponaťahovať :-)


MAKSÁČIK: Ďakujeme za súťaž aj darčeky :-) vo vstupe pre Maksáčikov už je napísané čo dostane syn :-) Je vyšší na svoj vek tak mu snad tričko bude ok :) V septembri pokračujeme :-)

MAKSÍK: Verím, že mu bude dobré. Tešíme sa na neho v septembri.


MAKSÁČIK: Na stránke píšete, že \"Najneskôr 8. júna ti prezradím, aký titul, diplom a darček ti pošlem.\" Ale zatiaľ som v záložke \"Vstup pre Maksáčikov\" nič nenašiel. Mám pozerať inde ?? Ďakujem.

MAKSÍK: Si na správnom mieste. Práve na tom pracujeme. Ešte chvíľu strpenia.


MAKSÁČIK: Dakujeme za vsetky skvele zadania vo vsetkych kolach, odvadzate uzasnu pracu!!! Jakubkova mama

MAKSÍK: Ďakujeme, takéto slová veľmi potešia.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa opýtať na odmeny, ktoré budeš tento rok rozdávať úspešným riešiteľom. Kedy sa to dozvieme? Na stránke sú odmeny na rok 2016/2017. Ďakujem a veľmi sa už teším.

MAKSÍK: Ešte chvíľu vydrž, dozvieš sa to už čoskoro :-)


MAKSÁČIK: pokračuje maxík aj v päťke

MAKSÍK: Pokračuje ako MAKS


MAKSÁČIK: Ahoj. Rada by som vedela ci su priklady aj do 5. rocnika ZS. Ak ano tak kde ich najdem, a ci su online

MAKSÍK: Pre piatakov je MAKS. Na stránke www.maks.sk sú zverejnené úlohy 1. kola.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík chcem sa ťa opýtať. Ak mi v úlohe 1 pre druhákov nevytlačilo štvorček pre krížik, môžem si ho dokresliť aj sama? Ďakujem za odpoveď.

MAKSÍK: Môžeš


MAKSÁČIK: ahoj maksik mozem poslat aj viac obrazkov

MAKSÍK: Môžeš.


MAKSÁČIK: maksík Máš veťmi zaujimavé úlohy Ďakujem.

MAKSÍK: :-)