Ak máš otázku, nehanbi sa a napíš.




MAKSÁČIK: Ahoj Maxík, môžeš prosím overiť moje body v 5.kole? Som si istý, že som zaškrtol pri všetkých úlohách body istoty, ale nemám ich tam zarátané. Ďakujem si fakt super. Potrebuješ poslať môj kód? Som Matúš Škára zo 4.B. ZŠ Vrútocká Bratislava

MAKSÍK: Ahoj, Matúš, veľmi sa Ti ospravedlňujem. Máš pravdu, istotu si vyznačil všade. Škoda, že si sa neozval počas reklamačného obdobia. Aj napriek chybe pri prepisovaní tvojej istoty si dostal najhodnotnejší diplom aj cenu. Chyba je len vo zverejnenom umiestnení. Si veľmi šikovný, v skutočnosti si sa umiestnil na 1.-224. mieste. Gratulujem!


MAKSÁČIK: Ahoj, Maksík. Chcem sa iba opýtať, keď som získal 115 bodov z celkových 118, už nedostanem diplom Najmúdrejší Maksáčik.

MAKSÍK: Dnes to uvidíš vo Vstupe pre Maksáčikov.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, vybral si krásne ceny. :) Ako sa dozviem, čo dostanem, keď mám plný počet bodov a som štvrták?

MAKSÍK: V pondelok to nájdeš vo Vstupe pre Maksáčikov.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, budeme dnes vedieť aké su ceny?

MAKSÍK: Áno, nájdete ich v aktualitách


MAKSÁČIK: Ahoj,Maksík.Dostal si moju húsenicu k 10.narodeninám? Miško 11267-3-MH25

MAKSÍK: Ahoj, Miško, dostal som a ďakujem. Je úžasná.


MAKSÁČIK: Kedy sa dozvieme aké budú ceny??

MAKSÍK: Už čoskoro :-)


MAKSÁČIK: Kedy sa dozviem akú cenu som získal?

MAKSÍK: Ahoj, aké ceny budeme rozdávať sa dozvieš už čoskoro v Aktualitách. Kto čo dostane zverejníme po uplynutí reklamácií a záverečnom vyhodnotení 3. júna.


MAKSÁČIK: Ahoj, Maksík. Chcem sa opýtať, dokedy Ti môžeme posielať gratulácie k 10.narodeninám?

MAKSÍK: Ahoj, posledný termín, dokedy sa to dá poslať je pondelok 27. máj.


MAKSÁČIK: Ahoj, už je asi neskoro na zaslanie odpovedníka 5. kola že?

MAKSÍK: Už je ozaj neskoro :-(


MAKSÁČIK: Ahoj maksík a budú nejaké ceny aj za výtvor, ktorý som poslala na Tvoje krásne narodeninky, budú aj tam niektorí ocenení? maj sa

MAKSÍK: Ahoj, ako som sľúbil, za odmenu budem posielať aj darčeky.Už čoskoro všetko zverejním.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, môj syn Matúš Zöld, kód 61378-4-MZ39, veľmi zodpovedne a rád rieši úlohy Maksíka. Nemá však započítané žiadne body za 4.kolo. Vyplnené úlohy odovzdal v termíne pani tr. učiteľke. Tá mu po cca mesiaci oznámila, že nemôže pokračovať, nakoľko ich neodovzdal. Bol som preto v škole osobne tento problém riešiť. Stretol som sa s tr. učiteľkou a pani, ktorá v škole úlohy zbiera od učiteľov a zasiela vám ich. Vysvetlili mi, že problém nie je u detí, ale u vás a že to dajú do poriadku. Následne mi bolo povedané, že syn môže pokračovať a za 4.kolo má pripísané plné body. Dnes som sa pozrel a nemá ani jediný bod. Tak sa Vás pýtam milý Maksik, pokiaľ syn žije vašimi úlohami, teší sa na ne a s radosťou ich rieši, prečo má byť potrestaný za nedbalost učiteliek, ktoré evidentne na to kašlú? Poprosím Vás ako mu to mám vysvetliť, že sa už nemusí tešiť a namáhať, lebo skončili jeho šance na dobré umiestnenie. Som veľmi znechutený z prístupu učiteliek,ktoré evidentne jeho úlohy zo 4.kola zapotrosili a neposlali a popritom mňa aj môjho syna zavádzajú. Vašej sútaže sa už viackrát nezucastnime. Nestojí to za sklamanie môjho dieťaťa. S pozdravom Marian Zold.

MAKSÍK: Dobrý deň, ak sa odpovedník stratil, riešime to náhradnými bodmi. Doriešime to v hodnotení po 5. kole. Ak má Matúš Maksíkove úlohy rád, v budúcom roku sa môže zapojiť do podobnej súťaže MAKS pre žiakov druhého stupňa. Tá je celá cez internet a v škole nič nemusí odovzdávať.


MAKSÁČIK: Ahoj maksik neviem poslat ulohy 5. kola pomozes mi P.S som Eduard Sekerka

MAKSÍK: Pošli ho na adresu Talentida, n. o., P. O. Box 65, 850 00 Bratislava 5


MAKSÁČIK: Ahoj aka je tvoja adresa lebo neviem poslat maksika 5 kola

MAKSÍK: Talentida, n. o., P. O. Box 65, 850 00 Bratislava 5


MAKSÁČIK: ahoj, nestihli sme to pre chorobu odoslat do vcera. citali sme ze to dnes 30.4. mozememe poslat 1. triedou je to pravda?

MAKSÍK: Môžete


MAKSÁČIK: Ako treba poslať vyptneného Maksíka?

MAKSÍK: Vložiť do obálku a poslať na adresu uvedenú na stránke.


MAKSÁČIK: A ako treba poslať vyplnený papier.

MAKSÍK: Čo myslíš pod vyplneným papierom?


MAKSÁČIK: Maksík Dobrý deň môžem dať úlohy 5.kola aj 30.4.2019 pani učiteľke?

MAKSÍK: Neviem, termín bol dnes, asi už odpovedník musíš poslať sám.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, môžeme poslať odpovedník 5. kola aj 30.4.2019? Bude akceptovaný? Spolu so sestrou sa pripravujeme na súťaž v mažoretkovom športe a 29.4. sme to nestihli.

MAKSÍK: Môžme to výnimočne akceptovať, pošlite ho 1. triedou.


MAKSÁČIK: Dobrý deň,ako je to v úlohe s 5 kola,pre 3.roč.s tými hodinkami?

MAKSÍK: Nerozumiem otázke, musíš sa opýtať konkrétnejšie.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, prosím, čo mám urobiť, ak som stratila text so zadaním posledného kola suťaže? Dá sa niekde vytlačiť?

MAKSÍK: Text nájdeš vo Vstupe pre Maksáčikov.


MAKSÁČIK: kde nájdem zadanie pre štvrtákov v 4. kole

MAKSÍK: Vo Vstupe pre Maksáčikov


MAKSÁČIK: Ahoj ešte raz. V úlohe 4b) pre 4.ročnik mám vyznačiť čas, aký ukazovali Rebusove hodinky, keď sme došli k hradu. Predtým je napísané, že že po hodine a pol sme sa dostali k hradu. Lenže ja neviem,či odkedy vyrazili alebo odkedy sa Maksik druhý krát pozrel na hodinky. Ďakujem

MAKSÍK: Máš zistiť čas po hodine a pol, odkedy sa Maksík pozrel na hodinky na obrázku 3. Presne tak, ako je tam napísané.


MAKSÁČIK: V úlohe 1 pre tretiakov, číslo 24 v texte je tiež zašifrované podobne ako písmená alebo ho môžeme nechať tak? Obe možnosti mi dávajú zmysel tak sa radšej pýtam. Ďakujem za odpoveď!

MAKSÍK: Číslo 24 nie je zašifrované.


MAKSÁČIK: Ak sme zabudli kod, čo máme robiť ?

MAKSÍK: Napísať mail na maksik@talentida.sk, kto si. My ti ho pošleme.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, v maksíku pre druhákov je v úlohe 5c myslené koľko kruhov - prázdnych je medzi nimi, keď stoja v 1 rade alebo koľko skokov je medzi nimi? Ďakujeme Honsig

MAKSÍK: Koľko kruhov je medzi nimi.


MAKSÁČIK: Uloha 2, 4.rocnik, ale daju sa kombinovat akekolvek hmotnosti ostatnych byliniek a vahy budu vyvazene. Alebo nie?

MAKSÍK: Bylinky sú už na váhach, už netreba nič kombinovať.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík,v úlohe č. 5c pre 4. ročník je iba 11 šípok z 12. Nie je tam chyba? Ďakujem :)

MAKSÍK: Ahoj, je tam 9 šípok a 2 otázniky. A otázniky treba nahradiť správnym počtom šípok. Jeden otáznik neznamená jedna šípka, to by potom nebolo čo riešiť.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik, pre 4 rocnik v ulohe 5 je uvedne, ze je tam 6 tabuliek s 12 sipkami, znamena to ze do jedneho otaznika mame dat 2 sipky? Dakujem.

MAKSÍK: Jeden otáznik pokojne môže byť nahradený aj dvomi šípkami.


MAKSÁČIK: Ahoj, chcem sa opytat na ulohu 2., 4.rocnik.mozu to byt akekolvek kombinacie ostatnych byliniek? Ďakujem

MAKSÍK: Ty nemáš vymýšľať kombinácie byliniek. Ty máš podľa váh určiť hmotnosti byliniek v otázke.


MAKSÁČIK: Ahoj. Chcem sa opýtať pre 3. 5bod. Ço s tými šípkami máme diopísať šipky do 12.

MAKSÍK: Máte dokresliť šípky do tabuliek tak, aby bolo splnené zadanie.


MAKSÁČIK: Ahoj,chcem sa opýtať - v úlohe č.5 pre 3.ročník /Hopkoši/ pri Maksíkových skokoch by na šiestich tabuliach malo byť 12 šípok, to znamená, že pod tým jedným otáznikom majú byť 2 šípky?Lebo pod otáznikmi sú iba malé tabule, akoby na 1 šípku a potom by ten počet šípok nesedel. Ďakujem.

MAKSÍK: Ahoj, tabule budú také veľké, aby sa tam zmestilo toľko šípok, koľko treba.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik v úlohe č.5 pre 3. ročník v otázke c sa postavil na číslo 7 a podľa prvých troch šipiek by mal skočiť až na číslo 10 ale na bežeckej trati sú čísla len do 9. Máme teda rátať aj číslo 10? Ďakujeme

MAKSÍK: Ahoj, písal som mail rodičom aj do škôl, aj na titulnej stránke som uviedol opravu, že Maksík sa postavil na číslo 4.


MAKSÁČIK: Ahoj. Volám sa Adrian Dianiška z 3C. Poslal som obrázok k tvojim narodeninám. Dostal si. Škola Beňovského 1Bratislava.

MAKSÍK: Ahoj, ďakujem, dnes sme Tvoj obrázok zverejnili.


MAKSÁČIK: Aku cenu dostanem ak budem mať plný pocet bodov?

MAKSÍK: Nechaj sa prekvapiť.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcela som sa opýtať, v úlohe č.4 pre 4.ročník - Záhadné hodinky. V otázke 4a) si mám ručičky na hodinách prehodiť, sú opačne ? A aj v otázke 4 c) si mám ručičky prehodiť ? Ďakujem za odpoveď

MAKSÍK: Ahoj, to je súčasť úlohy, na to musíš prísť sám.


MAKSÁČIK: Dobry den, posielala som TI obrazok, nebol zaradeny medzi tvorbu Maksacikov mozem se spytat preco?

MAKSÍK: Ahoj, obrázkov boli stovky, mrzí ma to, ale nemohol som uverejniť všetky.


MAKSÁČIK: Dobry den, tiez sme Maxika odovzdali az v utorok (lebo som ako rodic na to zabudla) a pani ucitelka nam ho dnes vratila, ze uz odpovede poslala. Mozeme ho aj my zaslat postou alebo mozeme aj e-mailom?

MAKSÍK: Pošlite ho, prosím, poštou na adresu uvedenú na stránke.


MAKSÁČIK: Bohužiaľ až dnes som si všimla, že sme zabudli urobiť a odovzdať Maxíka 4. Mohli by sme ho ešte poslať aj teraz?

MAKSÍK: Dobrý deň, pošlite to na adresu uvedenú na stránke.


MAKSÁČIK: Keď som nestihla odovzdat maxika v škole kvôli chorobe, môžem ho ešte nejako odovzdať ?

MAKSÍK: Zabaľ ho do obálky a pošli na adresu Talentída, n. o., P. O. Box 65, 850 00 Bratislava 5


MAKSÁČIK: Ked mam trochu natrhnuty odpovednik, nevadi to? ci mam vytlacit novy

MAKSÍK: Nevadí.


MAKSÁČIK: mozem poslat aj take obrazky, ktore nie su take, ake si pisal, a zverejnis to? dakujem za odpoved

MAKSÍK: Zverejňujem iba obrázky k téme. Aj tak nemôžem uverejniť všetky.


MAKSÁČIK: vyberas aj obrazky, ktore su z knih? dakujem

MAKSÍK: Viac sa mi páčia také,čo deti vymyslia samé.


MAKSÁČIK: 2 úloha-kazda dvojica za nimi mala spolu šesť nôh. To znamena ze jedno zviera ma tri nohy?to je co za zviera.?

MAKSÍK: Naozaj z toho vyplýva, že každé zviera malo tri nohy?


MAKSÁČIK: dobrý deň, prsím Vás v úlohe 4 Maksik 2, Papagáje, môžu mať hlavu rovnakej farby a líšiť sa farbou krídla a chvosta, ale každý papgáj musí mať rzdielnu hlavu, krísla aj chvost,Ďakujem pekne za odpoveď

MAKSÍK: Papagáje majú byť rôzne. Ak majú papagáje rovnakú farbu hlavy, ale inak sfarbené krídla a chvost už sú rôzne.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik. Chodila som na skolu Odborarska, teraz chodim na Česku. Tam Maksika neriesia a rada by som sa opytala, akym spôsobom Ti mam poslat odpovednik.

MAKSÍK: Zabaľ ho do obálky a pošli poštou. A napíš na maksik@talentida, kto si. Poznačíme si zmenu.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik, neviem, či mi poradíš, ale opýtam sa. V úlohe č. 5 - 4.ročník v otázke c) musíme aj zebru nahradiť pštrosom, keď si rozkladáme žirafu na náhradné zvieratá ? Ďakujem

MAKSÍK: Asi myslíš úlohu 1. Zebru nemôžeš nahradiť iba pštrosom, lebo pštros sám neutiahne toľko ako zebra sama. Musíš ich nahrádzať tak, ako vidíš v zadaní.


MAKSÁČIK: Ahoj, stratila som odpvednik, mozem pouzit svoj kod a prepisem si aj meno a odpovednik si prekopirovat si od kamaratky ?

MAKSÍK: Vo Vstupe pre Maksáčikov nájdeš svoj odpovedník. Vytlač si ho.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, v úlohe č.5 - 4.ročník v časti - c) môže byť tá značka odkiaľ skáče klokan na kraji tých riadkov. Ďakujem za odpoveď

MAKSÍK: Môže byť aj na okraji, ak ti to tak vyjde.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, prosím Ťa, v úlohe č. 5 pre 4. ročník treba pri vrabcovi a zajacovi okrem trasy so šípkou nakresliť aj koncový bod, kam doskákali? Pri klokanovi mám nakresliť len modrý krúžok, odkiaľ vyštartoval, alebo aj celú trasu? Ďakujem.

MAKSÍK: Pri vrabcovi a zajacovi aj koncový bod, aj trasu, pri klokanovi stačí krúžok, odkiaľ vyštartoval.


MAKSÁČIK: Ahoj, nerozumiem úlohe č.5 - 4 ročník. Na tom obrázku č.1- vzor nie je rovnaká vzdialenosť pred skokom a po skoku. Nie je to rovná čiara pri skoku, ale taká zalomená. To takto môže byť ? Ďakujem

MAKSÍK: Na obrázku sú tri skoky. Jeden ponad značku 1-šikmo, druhý ponad značku 2-vodorovne, tretí ponad značku 3-šikmo.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, v 3 otázke pre 4. ročník, musia byť vždy dve časti tela papagája len červenej farby a ostatné t.j. - modré a zelené po jednom ? Ďakujem za odpoveď

MAKSÍK: Áno, presne tak, ako je napísané v zadaní.


MAKSÁČIK: Ahoj. 3.kolo 3.ročník uloha č.5 Nanuky.Tučniaci stoja z ľava do prava? Potom nam vychadza nanuk čokoladovy, čo mame nespravne.

MAKSÍK: Ahoj, na stránke vo Vstupe pre Maksáčikov je celé riešenie.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, v úlohe č.5 pre 4. ročník cesta Klokana nemá byť vyznačená ? Ďakujem

MAKSÍK: Nezreba, iba miesto odkiaľ vyštartoval.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík. V úlohe 4 (4. kolo, 3. ročník) sa obe krídla papagája počítajú za jednu časť? Ďakujem.

MAKSÍK: Áno, obe krídla sú rovnakej farby.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík. Chcem sa opýtať na úlohu č. 5 - Skokani. Zvieratká môžu skákať len spôsobmi vyznačenými na obrázku jedna, teda diagonálne alebo rovno? Ak áno, sú značky pre klokana vyznačené v zadaní správne? Ďakujem

MAKSÍK: Musia skočiť ponad značku. Teda skok znázorňuje rovná čiara - úsečka, ktorá ide cez značku.


MAKSÁČIK: Ahoj! 4.kolo, 3 ročník, 2 úloha. Na tejto planéte, koľko nôh má jedna žirafa? Na obrázku vidno len 3. Tak potom žirafa je 3 nohé zviera, alebo 4 nohé?? Nie je to jednoznačné. Ďakujem.

MAKSÍK: Zvieratá majú toľko nôh, ako na Zemi.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, v 4.kole pre 4 ročník v úlohe 5 máme vyznačiť aj ako klokan skáče?

MAKSÍK: Nie, stačí miesto, odkiaľ vyštartoval.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, v 4.kole pre 4 ročník v úlohe 3, nesmie byť rovnaký papagáj v odpovedníku, ako ten v zadaní obr. č. 2? Veľmi pekne ďakujem.

MAKSÍK: Nie, vyfarbi len tie ostatné možnosti.


MAKSÁČIK: Prosím Vás v maksiku 4.kolo 4.rocnik, 3.úloha, plati len to, čo je uvedené, že stale 2 časti červené a zelená a modrá len jedna časť? Nikdy 2 časti modré a nikdy 2 časti zelené? Ďakujem

MAKSÍK: Len tak, ako je napísané v zadaní.


MAKSÁČIK: AHOJ Maksík! :-) Prečo ešte nie sú na stránke Maksíka v tvorbe maksáčikov zverejnené obrázky z planéty ZVERULA? Ďakujem za odpoveď Alicka

MAKSÍK: Ahoj, Alicka, zasiahla nás chrípka. Len čo vyzdravieme, všetko tam bude.


MAKSÁČIK: neviem si poradit s otazkou c o taxikococh dakujem

MAKSÍK: Ahoj, opýtaj sa konkrétne, čomu nerozumieš.


MAKSÁČIK: Ahoj Maxik , chcela by som sa ta spýtať ako som správne mala riešiť 5tu otázku z tretieho kolá prosím? Dakujem za tvoju odpoved. Tea Ondrejkova

MAKSÍK: Ahoj, riešenie je na stránke.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik. V maksiku 3 - 5. uloha bola nejednoznacne zadana. Obrazok 2 si mohlo vyložit 8 rocne dieta ktore rozmysla trusku hlbsie aj tak, ze tych 9 nanukov tvorilo skupinu, ktora sa striedala. A vobec by sa nepomylilo lebo aj to je jedna z moznosti podla nejednoznacneho zadania. Skuste sa opytat kolko moznosti riesenia ma uloha tych, ktory zostavuju IQ testy. Ak je to mozne uverejnite aku ste dostali odpoved. Drzim Vam palce.

MAKSÍK: Dobrý deň, postupnosť bola zadaní prvými členmi, v ktorých sa už začalo opakovanie a posledným členom, ktorý postupnosť dodefinoval.


MAKSÁČIK: ahoj zlatý maksík je táto sutaž aj pre druhakov???????

MAKSÍK: Áno, aj pre druhákov


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik si fakt super.

MAKSÍK: Ďakujem


MAKSÁČIK: Kam musime poslať maksika? Lebo sme nevstihli?

MAKSÍK: Na adresu Talentída, P. O. Box 65, 850 00 Bratislava 5


MAKSÁČIK: Dobrý deň, dá sa \"doposlať\" odpovedník 3. kola aj 22.1.2019? Bude akceptovaný? Zaúradovala chrípka, nestihli sme termín 21.1. Ďakujem.

MAKSÍK: Samozrejme, zabaľte do obálky a pošlite. Skoré uzdravenie.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa spýtať do kedy môžem poslať obrázky z planéty Zveruly. Ďakujem. Lucka

MAKSÍK: Najneskôr do 23.1.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, chceli by sme sa opýtať na poslednú otázku v 3. kole 3. ročník. Je Šimi 23. tučniak v rade, alebo až 24.? A dostal nanuk s inou príchuťou, ako mal dostať podľa šablóny? Niektoré otázky sú formulované veľmi nejednoznačne.

MAKSÍK: V rade bolo len 23 tučniakov. Šimi bol posledný, takže musel byť 23. Šimi dostal taký nanuk, ako je nakreslený. Vyhovuje zadaniu. Posledný nanuk je tam práve preto, aby nebolo pochýb, s akou pravidelnosťou sa nanuky striedajú.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, nestíhame odovzadať odpovedník 2. kola odovzdať do 18.1. pani učiteľke ako nám povedala. Možem ho poslať aj tebe do 21.1 ? Ak áno akou formou? Ďakujem

MAKSÍK: Pošlite ho poštou na adresu uvedenú na stránke. Stačí ho poslať 21.1.


MAKSÁČIK: Ahoj Maxík v úlohe 2.Pre 3 ročníktreba vifarbiť šedov ceruzkov alebo modrou farbou

MAKSÍK: V úlohe 2 máš dokresliť vločku. Môžeš kresliť aj šedou, aj modrou, vyber si.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, asi mi neodpovieš, ale skúsim sa opýtať. V 5. úlohe - 4.ročník sa počet kusov, ktoré vzniknú prepílením v otázke a) nezhoduje s počtom koľkokrát musel píliť v otázke b) ? Ďakujem.

MAKSÍK: V otázke a) sa pýtam na počet častí, na ktoré prepíli každý cencúľ (teda jeden cencúľ). V b) sa pýtam na čas potrebný na prepílenie všetkých (troch) cencúľov.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcela by som sa opýtať, či pri 1 otázke - 4.ročník môžem ku tým šípkam napísať aj čísla, aby to bolo jasné a prehľadnejšie. Ďakujem

MAKSÍK: Môžeš, ale šípka sama o sebe bude prehľadná dosť.


MAKSÁČIK: Ahoj maxik chcem sa opytat na ulohu 1 pre druhakov 3 kolo

MAKSÍK: Ale nič si sa nespýtal.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, v úlohe č.3 - 4. ročník musí byť tá čiara, ktorou obrázok prestrihnem rovná alebo môže byť nepravidelná, teda nielen rovná. Ďakujem

MAKSÍK: Môže byť aj nepravidelná, ak bude strihať len po čiarach.


MAKSÁČIK: Ahoj MAksík, chcem sa Ťa opýtať na 3 otázku pre 4.ročník v 3. kole. Keď prestrihnem ten obrázok jednou čiarou, tak nemôžem jednotlivé časti nijako posúvať ? Musím prelepiť celý obrázok jedným ťahom ? Ďakujem za odpoveď.

MAKSÍK: Musíš to rozstrihnúť tak, aby dve časti, ktoré vzniknú, po priložení k sebe zakryli celý obrázok.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík. Prajem Ti všetko dobré do nového roka a chcem sa spýtať, či v 3. úlohe 3. kola pre štvrtákov sa pod jedným strihom rozumie aj strih v tvare lomenej čiary? Ďakujem.

MAKSÍK: Áno, strih v tvare jednej lomenej čiary môže byť.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík chcem sa ťa opýtať ci v 3 kole pri 3 úlohe pre 4 ročník môžem použiť 2 strihy a vzniknu mi tri casti lebo inak to urobit neviem ... Alebo len 1 strih a vzniknu mi 2 casti ....???

MAKSÍK: Ahoj, musíš urobiť jeden strih tak, aby sa fólia rozpadla na dve časti.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik, chcem sa spýtať na 5 úlohu z 3.kola pre tretiakov, že pri tých príchuťiach sa myslia nanuky iba s tou chuťou alebo aj tie, v ktorých je aj tá daná príchuť. Ďakujem

MAKSÍK: všetky, v ktorých je tá chuť.


MAKSÁČIK: Ahoj Maxik, na Tvoje ulohy sa môj syn Alex velmi tesi. Naposledy mu však pri riešení \"pomáhala\" 3 ročná sestra , ktorá mu odpovednik - 3 kolo pokreslila a prederavila. Vies nam poradiť kde nájdeme na stiahnutie nový formulár? Dakujeme

MAKSÍK: Vo Vstupe pre Maksáčikov https://forms.talentida.sk/index.php?id=1619 nájdete nový formulár. Sestrička asi tiež chcela niečo vyriešiť :-)


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik,chcem sa spýtať,v 1 úlohe 3 kola pre 2.ročník,stačí strechu dokreslit do odpovednika obyčajnou ceruzkou alebo treba farebne. Dakujem

MAKSÍK: Farebne.


MAKSÁČIK: Ahoj Maxík, chcem sa opýtať, či v 1. úlohe, 3. kola pre tretiakov je potrebné do štvorcov v odpovedníku písať aj čísla, alebo stačí iba vyznačiť cestu bez čísiel? Taktiež sa chcem opýtať, či cestu v odpovedníku treba znázorniť postupne jednotlivými šípkami alebo stačí prvú a poslednú šípku spojiť podľa vzoru ako to je znázornené na obrázku 2?

MAKSÍK: Stačí jedna taká šípka, ako je na obrázku 2.


MAKSÁČIK: Milý Maksík ! Chcem sa opýtať na tretiu úlohu pre štvrtákov z 3. kola. Jedným strihom majú ostať dve časti tapety alebo má urobiť dva strihy na tapete? Ďakujem , pekné Vianoce :)

MAKSÍK: Ahoj, jedným strihom rozdeliť na dve časti.


MAKSÁČIK: Maxik uverejnil by si aj tu našu básničku vieš tu kde je napísané Lucka fronkova laura haladejova a sara borska. Laura sara lulu. Šťastný novy rok a sviatky

MAKSÍK: Uverejním všetko, čo som dostal, ale je to veľa, nestíham to spracovávať.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcel by som sa spýtať, za co mozem dostat premiove body? Na tvoje ulohy sa vzdy velmi tesim :-) .... Ahoj, Paťko

MAKSÍK: Ahoj, Paťko, to či dostaneš prémiové body nevieš ovplyvniť ty sám. Tie sa prideľujú iba v prípade, že úloha bola príliš náročná. Presné pravidlá, ako sa prideľujú nájdeš vo Vstupe pre Maksáčikov pri bodoch za úlohy.


MAKSÁČIK: Vy zbierate všetky obrázky čo vám deti pošlú ? A potom si tie všetky obrázky pozriete a vyberete ten najkrajší ktorý pošlete do súťaže. Čo sa stane s tými poslanímy obrázkamy ktoré sa do súťaže pošlú a nebudú v odpovedníku. ZVEDAVEC Alexandra 51329-4-AN17

MAKSÍK: Ahoj, my už obrázky nikam neposielame. Maksík vyberie tie, ktoré použije do zadaní a potom tie, ktoré zverejní na stránke. Všetky použiť nemôžu, aj keby veľmi chcel, lebo ich je veeeeľmi veľa.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík. Ako zistím koľko bodov získala moja dcéra v druhom kole?

MAKSÍK: Vo Vstupe pre Maksáčikov, včera sme vám poslali mail s kódom vašej dcéry.


MAKSÁČIK: Maxik kedy budu otazky tretieho kola Laura

MAKSÍK: Ahoj, Laura, v pondelok ich zverejníme aj pošleme do škôl.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík. Môžeš mi prosím ťa naznačiť aké otázky budú v 3. kole? Ďakujem.

MAKSÍK: O snehoľade :-)


MAKSÁČIK: Dobrý deň. Dá sa prosím prihlásiť do súťaže aj teraz? Ďakujem

MAKSÍK: Dá, napíšte čo najskôr na maksik@talentida.sk


MAKSÁČIK: Dobry den zaujima ma či sa da doposlat vypracovany maksik a ci nam bude akceptovatelny??Totiž boli sme v kúpeľoch na 4 tyždne a maksik sa knam dostal neskoro.Vopred dakujeme za akúkoľvek odpoved!Saška

MAKSÍK: Dá sa doposlať.


MAKSÁČIK: Dobrý deň. Chcem sa Maksíkovi poďakovať za super úlohy

MAKSÍK: Ďakujeme, tešíme sa.


MAKSÁČIK: Dobrý deň. Chcela by som sa spýtať, či je možnosť sa dostať k novému odpovedníku za 2.kolo. pre druhákov. Ten pôvodný sa vyparil. A kód žiaka sa dá nejako zistiť?

MAKSÍK: Dobrý deň, aby sme vám mohli pomôcť, musíte napísať na maksik@talentida.sk, o koho ide.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, v Maksíkovi pre 2.ročník v prvej úlohe pri úlohách sú otázky za a aj b, ale v odpovedníku sa pýtate len , kde je domov, tak treba tam vyznačiť aj trojuholník, ako miesto oddychu alebo len domček. a v 2.úlohe napísať len počet miestnosti, ale aj zakrúžkovať do s najväčším počtom miestností, Ďakujem

MAKSÍK: V úlohe jedna treba na mape v odpovedníku vyznačiť odpovede aj na časť a), aj na časť b). V úlohe 2 treba ku každému domu dopísať počet miestností. Krúžkovať netreba nič.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa opýtať, pri úlohe č.4 b) pre štvrtákov - Považujú sa Maksík a Malý princ tiež za tanečníkov? Ďakujem za odpoveď.

MAKSÍK: V prípade párových tancov boli tanečníkmi aj Maksík a Malý princ, lebo tancovali :-) Ale párové tance už neboli súčasťou vystúpenia.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, môžem sa ťa opýtať, či v úlohe č.2 po c) pre štvrtákov, okrem rovnakých trojuholníkov ostanú drôty,ktoré ale už nevytvárajú žiadny trojuholník, alebo ostanú po odobratí 4 drôtov iba štyri trojuholníky a nič viac? Ďakujem za odpoveď.

MAKSÍK: V zadaní je napísané, že nesmú zostať žiadne drôty, ktoré by neboli stranou trojuholníka. Takže zostať môžu len trojuholníky, nič viac.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, nemôžeš poradiť, či pri 2 úlohe pri c) odstraňujeme drôty zvonku alebo zvnútra toho útvaru. Ďakujem

MAKSÍK: Toto ti poradiť nemôžem :-(


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, môžem sa opýtať, pri 2 úlohe pre 4. ročník, písmeno c)- tie 4 trojuholníky čo majú ostať sú rovnako veľké ako pri a) a b) ? Lebo a) a b) viem, ale to c) mi nejako nejde. Ďakujem

MAKSÍK: Ahoj, sú rovnako veľké. Nevzdávaj to, určite to objavíš.


MAKSÁČIK: mne nejde dokoncit 2 uloha v stvrtackom maksikovy je tam chyba alebo to neviem vylustit

MAKSÍK: Chyba tam nie. Ale ešte máš čas, iste na to prídeš.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, môžem pri otázke č.2 pre 4.ročník tie trojuholníky čo zostanú aj vyfarbiť? Ďakujem

MAKSÍK: Môžeš :-)


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa opýtať, keď má úloha č.2 pre štvrtákov viac ako jedno riešenie, stačí tam napísať len jedno? Ďakujem.

MAKSÍK: Stačí jedno riešenie


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa opýtať, pri úlohe č.2 - Zámky pre 4.ročník môžem tie drôty aj prekladať na iné miesto ? A nielen ich dať úplne preč ? Ďakujem za odpoveď

MAKSÍK: Môžeš ich iba dať úplne preč.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, v úlohe č. 4 a) pre štvrtákov- rátam len skupinu HOPSKOČ ? Lebo tam píšeš, že po vystúpeni boli párové tance. Čiže beriem v otázke 4a) len skupinu HOPSKOČ a tie párové tance a aj keď tancovali s Malým princom a Maksíkom to nepripočítavan do 4a) ? Ďakujem.

MAKSÍK: Presne tak, keď tancovali Maksík s Malým princom, to už nebolo vystúpenie


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, ktorý z hradov je Valcoňov? Ďakujem

MAKSÍK: Ten spodný, ale k riešeniu úlohy to netreba.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, v otázke číslo 1 pre štvrtákov môžu dvakrát prejsť po tej istej ceste - teda tam a naspäť,teda vrátiť sa naspäť po tej istej ceste, kým dôjdu do hradu. Ďakujem.

MAKSÍK: Dobrý deň, môže, ak to bude najkratšia cesta.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik, v ulohe 4a pre tretiakov je myslene komplet vystupenie, alebo len vystupenie kompletnej skupiny? Dakujem ;-)

MAKSÍK: Celé vystúpenie boli aj samostatné tanečnice, aj samostatní tanečníci, aj celá skupina.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik, v ulohe 4a pred druhakov je myslene komplet vystupenie, alebo len vystupenie kompletnej skupiny? Dakujem ;-)

MAKSÍK: Druháci nemajú v úlohe 4 časť a), tak neviem presne, na čo sa pýtate.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík. Ja by som sa chcela opýtať že či v úlohe 4 pre tretiakov v písmene a) máme spočítať všetky 3 vystúpenia (dievčatá, chlapci, celá skupina) alebo iba to posledné vystúpenie celej skupiny? Ďakujem.

MAKSÍK: Celé vystúpenie boli aj samostatné tanečnice, aj samostatní tanečníci, aj celá skupina.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa opýtať na druhú otázku pre tretiakov. Môže ísť záchranári po cestičke 2x? Tam a späť? Z hradu Valcoša doľava a potom späť? Alebo jednou cestičkou prejdú len raz.

MAKSÍK: Môžu, ale nezabudni, že chcú ísť najkratšou cestou.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa opýtať, v prvej otázke pre štvrtákov musia prejsť cez všetky skrýše, teda musia zobrať všetky tri kľúče kým dôjdu do hradu ? Ďakujem za odpoveď. Samko

MAKSÍK: Musia, lebo potrebujú tri kľúče


MAKSÁČIK: Ahoj Maxik, v druhom kole pre stvrtakov v druhej ulohe sa naozaj pytas 3 krat to iste alebo si sa pomylil?

MAKSÍK: Ahoj, ospravedlňujem sa, omylom som dal na stránku chybné zadanie. Už je to opravené a tlačené zadanie je v poriadku.


MAKSÁČIK: AHOJ KOLKO STOJÍ ZAKÚPENIE MAXÍKA ĎAKUJEM SAMUEL KUNÍK

MAKSÍK: štartovné je 9,50 €


MAKSÁČIK: AHOJ MAKSIK DA SA ESTE PRIHLsit

MAKSÍK: Dá, treba napísať na maksik@talentida.sk


MAKSÁČIK: Chcem sa spýtať,či je možné posielať úlohy Maksika na súkromnú adresu, ak žiačka prestúpila na inú školu, ktorá nie je zapojená ?

MAKSÍK: Dobrý deň, Maksíka na súkromné adresy neposielame, prosím napíšte nám mail, aby sme vedeli žiačku preradiť.


MAKSÁČIK: Maksik podla coho urcujes koho obrazok alebo pribeh bude v dalsom kole. Laura Haladejova

MAKSÍK: Ahoj, vyberiem tie obrázky, ktoré sa mi najviac hodia k ulohám


MAKSÁČIK: nestihli sme termin v skole odvádzať 1 kolo. Kam mam danska pospať odpoveď?

MAKSÍK: Vložte ho do obalky a pošlite na adresu Talentida, n. o., P.O.BOx 65, 850 00 Bratislava 5


MAKSÁČIK: Môžeme odpovedník poslať mailom?

MAKSÍK: Dobrý deň, radšej poštou.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, ak nemáme v škole koordinátora a prihlásili ma rodičia, odpovedník posielame poštou sami. Na akú adresu? Na túto? Talentída , POBOX 65, Vranovská 6, BA ?

MAKSÍK: Predne tak.


MAKSÁČIK: ako mam poslat obrazok do maksika

MAKSÍK: Poštou s odpovednikom alebo mailom.


MAKSÁČIK: Dobry den, ako postupovat,ak som sa pomylila v odpovedniku a chcem odpoved opravit? Dakujem

MAKSÍK: Preškrtni a napíš správnu odpoveď


MAKSÁČIK: Dobrý deň. Môžem sa vás niečo opýtať? Čo je prosím Maksíkov odpovedník? Ďakujem. Katka

MAKSÍK: Papier, na ktorý napíšeš odpovede k úlohám.


MAKSÁČIK: je maksik aj pre 6 rocnik?

MAKSÍK: Nie, pre šiestakov je MAKS. Viac na www.maks.sk


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, Veľmi sa mi páči tvoja súťaž.

MAKSÍK: To som rád.


MAKSÁČIK: prvu ulohu kde je napisane miesto kde sa maju stretnut maksik s malym princom

MAKSÍK: To musíš vylúštiť. Je to v zašifrovanom liste.


MAKSÁČIK: Mozu sutazit aj ziaci ktory na skole nemaju Maxika

MAKSÍK: Môžu, priamo na tejto stránke je aj individuálna prihláška


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik, akurát som si pozrela aké darčeky máš pre môjho syna a tričká sú nádherné, najradšej by som ho nosila aj ja:)

MAKSÍK: Tešíme sa, ale Vašu veľkosť nemáme :-)


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik.Dakujem za pekne ulohy aj darceky,ktore som dnes dostal.Som tretiak a ziskal som aj pekne tricko v modrej farbe,vel.L.Zial je mi male. Chcem sa spytat na vymenu za vacsie.Ak je to mozne.Dakujem velmi pekne.

MAKSÍK: Ahoj, to ma veľmi mrzí, väčšie nemáme. Skús ho trochu ponaťahovať :-)


MAKSÁČIK: Ďakujeme za súťaž aj darčeky :-) vo vstupe pre Maksáčikov už je napísané čo dostane syn :-) Je vyšší na svoj vek tak mu snad tričko bude ok :) V septembri pokračujeme :-)

MAKSÍK: Verím, že mu bude dobré. Tešíme sa na neho v septembri.


MAKSÁČIK: Na stránke píšete, že \"Najneskôr 8. júna ti prezradím, aký titul, diplom a darček ti pošlem.\" Ale zatiaľ som v záložke \"Vstup pre Maksáčikov\" nič nenašiel. Mám pozerať inde ?? Ďakujem.

MAKSÍK: Si na správnom mieste. Práve na tom pracujeme. Ešte chvíľu strpenia.


MAKSÁČIK: Dakujeme za vsetky skvele zadania vo vsetkych kolach, odvadzate uzasnu pracu!!! Jakubkova mama

MAKSÍK: Ďakujeme, takéto slová veľmi potešia.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa opýtať na odmeny, ktoré budeš tento rok rozdávať úspešným riešiteľom. Kedy sa to dozvieme? Na stránke sú odmeny na rok 2016/2017. Ďakujem a veľmi sa už teším.

MAKSÍK: Ešte chvíľu vydrž, dozvieš sa to už čoskoro :-)


MAKSÁČIK: pokračuje maxík aj v päťke

MAKSÍK: Pokračuje ako MAKS


MAKSÁČIK: Ahoj. Rada by som vedela ci su priklady aj do 5. rocnika ZS. Ak ano tak kde ich najdem, a ci su online

MAKSÍK: Pre piatakov je MAKS. Na stránke www.maks.sk sú zverejnené úlohy 1. kola.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík chcem sa ťa opýtať. Ak mi v úlohe 1 pre druhákov nevytlačilo štvorček pre krížik, môžem si ho dokresliť aj sama? Ďakujem za odpoveď.

MAKSÍK: Môžeš


MAKSÁČIK: ahoj maksik mozem poslat aj viac obrazkov

MAKSÍK: Môžeš.


MAKSÁČIK: maksík Máš veťmi zaujimavé úlohy Ďakujem.

MAKSÍK: :-)