Ak máš otázku, nehanbi sa a napíš.



MAKSÁČ: este som nedostala diplom a darcek. agatka zavarska

MAKS: Agatka, všetko sme už odoslali.


MAKSÁČ: Dobrý večer prajem, chcela by som sa spýtať, že či sa to posledné kolo ráta ako bezchybné, ak mám všetko dobre a v úlohe 807 ste mi strhli body za neoznačené políčka... pretože úlohu mám označenú takou tou zelenou fajkou ako dobre vyriešenú (i keď namiesto zeleného pozadia má biele). Ďakujem krásne :)

MAKS: Ahoj, napíš, kto si, takto ti neviem odpovedať.


MAKSÁČ: Ahoj Maks neprišiel mi diplom a darček Agátka Zavarská

MAKS: Veď zatiaľ sme ešte nikomu nič neposlali :-). Pozri si kalendár.


MAKSÁČ: dobry den daju sa poslat este odpovede lebo my neprisiel spatny mail a to bolo uy po termine

MAKS: Ak si odpovede poslal, s najväčšou pravdepodobnosťou ich máme. Nepodpísal si sa, nevieme to skontrolovať. Teraz je už na prvé posielanie odpovedí neskoro.


MAKSÁČ: ahoj, neprislo mi potvrdenie o odpovediach..dufam, ze je vsetko v poriadku

MAKS: Keďže neviem, kto si, neviem to ani skontrolovať :-(


MAKSÁČ: Dobrý deň,úloha Svetelná show je veľmi zvláštna, ale dá sa vyriešiť. Prečítajte si pozorne odpovede na otázky,ktoré písali iné deti. Mne to pomohlo. Myslím si, že to chce skôr logické myslenie ako matematický výpočet. A ešte dúfam, že som to pochopil a riešil dobre...

MAKS: Veď matematika je o logickom myslení


MAKSÁČ: Dobrý deň, chcel by som sa opýtať či mi v úlohe 806 môžu vyjsť dva výsledky. Vopred ďakujem za odpoveď.

MAKS: V úlohe je viac riešení, stačí uviesť jedno.


MAKSÁČ: Dobrý deň, s tou úlohou svetelná show máme problém už aj v spolupráci s učiteľmi matematiky sa nevieme pohnúť ďalej. Tie farby nám nijako nesúvisia. Ďakujem za odpoveď.

MAKS: Ahoj, súvisia, musíš objaviť, ako súvisia farby svetiel na jednotlivých políčkach od farby na susedných políčkach.


MAKSÁČ: V ulohe 808 je nepresna otazka, lebo ak je hodinova rucicka medzi 7. a 8. hodinou, minutova je niekde medzi 20. a 25. minutou ale zo zadania sa neda urcit, medzi ktorymi dvoma najblizsimi minutami sa nachadza. Dakujem vopred za odpoved.

MAKS: Dá, dobre to premysli.


MAKSÁČ: Dobrý deň. V úlohe 808 je zadanie, že minútová ručička je medzi 8. a 9. minútou, hodinová medzi 10. a 11. hodinou a uhly alfa sú rovnaké. Teda minútová ručička musí byť v 9. dieliku ciferníka od 12-tej hodiny a uhol alfa je 48-54 stupňov. Aby mohli byť uhly rovnaké, hodinová ručička by musela byť v 52. dieliku ciferníka (9. dielik proti smeru hodinových ručičiek). Ale v čase od 10.08 do 10.09 je hodinová ručička ešte len v 51. dieliku a uhol alfa je 56-55,5 stupňa. V 52. dieliku je až od 12. do 24. minúty. Takže buď nemôžu byť uhly rovnaké, alebo minútová ručička musí byť medzi 9. a 10. minútou. Podľa mňa je v zadaní chyba.

MAKS: Ahoj, máš pravdu, tam je preklep, ospravedlňujeme sa. Ale na nájdenie odpovede na našu otázku to nemá vplyv.


MAKSÁČ: Dobrý deň, chcel by som sa spýtať, či je v úlohe Svetelná Show správne napísané zadanie, lebo po tom, čo som to ja nevedel vyriešiť, som sa spýtal rodičov, či v tom nevidia nejakú postupnosť. Po tom, čo na to ani oni nevedeli prísť, som sa na to spýtal mojej učiteľky matematiky v škole a tá bola rovnako bezradná. Predom ďakujem za odpoveď.

MAKS: Ahoj, musíš objaviť, ako súvisia farby svetiel na jednotlivých políčkach od farby na susedných políčkach.


MAKSÁČ: Ahoj maks Svetelna show sa neda urcit nejake poradie farieb ako sa striedali

MAKS: Ahoj, ale dá, len na to treba chvíľu pozerať a porozmýšľať


MAKSÁČ: Dobrý deň! Pozerali sme sa na odpovede so synom, trošku nás mrzí výsledok, kde si syn poplietol 12 a 20 v 7. kole v úlohe 706. Výpočet mal správny, ako aj Vy uvádzate v riešení, len kvôli jazykovej bariére (chodí do maďarskej školy) a nepozornému prečítaniu si to poplietol a vyšiel mu iný výsledok. Vieme, že to bola chyba z našej strany, len Vám píšeme, aby ste vedeli, že aj napriek jazyku sa zapájame, lebo je len prostriedok cez ktorý dosiahneme zlepšenie jeho matematických schopností. S pozdravom, Zuzana Peternai

MAKS: Tešíme sa, že vidíte zmysel v učení, nielen v zbieraní bodov. Držíme synovi palce.


MAKSÁČ: Dobrý deň,v úlohe 707 Večera ja napísané, že nikto pri stole nepoužil lyžicu, a otázka znie, koľko ľudí nepoužilo ani nôž, ani vidličku. Som z toho zmätená. Znamená to, že nejedli vôbec, alebo jedli rukami... :)

MAKS: Mohli jesť chlieb s maslom a na to netreba príbor


MAKSÁČ: Dobrý deň, v úlohe 708 kartári, ke´d Alex dal polovicu kariet danovi a potom Dano polovicu zo svojich, tak pri danovi treba počítaŤ polovicu z kariet v ktorých boli aj karty od Alexa a potom aj pri Maťovi, ale polovicu chlapci dávali z pôvodného počtu kariet. ďakujem

MAKS: Keď už nejaké karty dostanem, sú moje. Takže určite nie z pôvodného počtu.


MAKSÁČ: Nechapem 604

MAKS: Musíš sa konkrétnejšie opýtať, takto ti neviem pomôcť.


MAKSÁČ: zdravím..úloha 608..Každý porotca navrhol svo je poradie speváčok od prvého po piate mies to (umiest niť dve speváčky na rovnaké mies to nemohli).Myslí sa tým, že žiaden z porotcov nemohol dať 2 rovnaké miesta súťažiacej, a nie, že 2 porotcovia nesmeli umiestniť súťažiacu na rovnaké miesto..

MAKS: Myslí sa tým, že porotca nemohol dať na jedno miesto viac speváčok.


MAKSÁČ: Dobrý deň chcela by som sa opýtať v úlohe 602 po zaokrúhlení na stovky môže byť aj štvociferné číslo, ďakujem za odpoveď!

MAKS: Ak to tak vyjde, môže.


MAKSÁČ: Dobrý deň, Chcel by som sa opýtať či v úlohe 606 Je každý prút dlhý 78 cm alebo spolu merajú 78 cm. Ďakujem za pomoc

MAKS: Každý prút má dĺžku 78 cm.


MAKSÁČ: 604 uloha ak sa to otáčanie na kraji nepočíta tak, že popri 0 alebo 15 dva krát za sebou prebehol ale iba raz, tak potom to je menej..vdaka za pomoc maks :)

MAKS: Keďže sa otáča až na kraji, tak aj cestou ku kraju aj od kraja ide popri čísle nula.


MAKSÁČ: uloha 604 maks help, pomoc, prosim ma sa rátať aj tá posledná 4-ka na ktorej zastane presne v 180.sekunde :)

MAKS: Ráta sa aj posledné číslo, popri ktorom obehne.


MAKSÁČ: V ulohe 508 nezodpoveda obrazok. Tinin kusok vyzera ako tretina Eminho, nie ako dve tretiny.

MAKS: Obrázok nemusí zodpovedať zadaniu, je len ilustračný. Dôležité je zadanie.


MAKSÁČ: dobry den prosim ja neviem vzpocitat ulohu c.504

MAKS: To ma mrzí. Ale nič konkrétne si sa neopýtal, neviem, ako ti pomôcť.


MAKSÁČ: dobrý den. vsade sa podpisujete ludka a ludka. chcel by som sa spytat či vy 2 ludky organizujete aj klokana atd. dakujem

MAKS: Ahoj, my Ľudky sa podieľame aj na organizácii ostatných súťaží.


MAKSÁČ: Dobrý deň ! Chcem sa spýtať či v úlohe 506 berieme do úvahy aj, že by bolo 30 žiakov. Ďakujem

MAKS: V zadaní je, že ich bolo viac ako 30. Vyhovuje to zadaniu?


MAKSÁČ: Dobrý deň, chcem sa opýtať k úlohe č.507, kde je napísané, že bolo ukradnutých 5 ks mužských a 5 ks hnedých topánok. Znamená to, že význam spojky \"a\" je \"a zároveň\" a \"a alebo\", alebo že bolo ukradnutých 10 ks

MAKS: Znamená to, že 5 ks topánok bolo ukradnutých mužom. A že spomedzi ukradnutých topánok 5 ks hnedých topánok.


MAKSÁČ: Dobrý deň, ja píšem ohľadne toho že mi neprišli úlohy 5.kola a nemôžem teraz riešiť.Dúfam že mi pomôžete. Ďakujem.

MAKS: Úlohy neposielame nikdy. Sú vo Vstupe pre Maksáčov na stránke.


MAKSÁČ: Neprišli mi úlohy z 5.kola.

MAKS: Sú vo Vstupe pre Maksáčov na stránke.


MAKSÁČ: Dobrý deň.Píšem k otázke 409. Ja som počítal kocku len v dvoch smeroch,nie v troch. Škoda,že v zadaní to nebolo tak napísané.Ďakujem.

MAKS: V zadaní bolo v každom stĺpci aj v každom rade. A rad je aj odpredu dozadu.


MAKSÁČ: Dobrý deň poslal som 4 kolo ale vo výsledkoch mam ako keby som nič neposlal ďakujem za odpoveď prečo je to tak.

MAKS: Ahoj, napíš na maks@talentida.sk, kto si. Takto ti neviem odpovedať.


MAKSÁČ: Dobrý deň, ja by som sa chcela opýtať ku štvrtému kolu. V úlohe 406 c malo podľa vás byť pri 2 preložení, ale ja si myslím, že ohyb pri bode M vznikol pri treťom PRELOŽENÍ. Keď sa pozrieme na obrázok č.6, tak bod M je na druhom OHYBE. Ďakujem.

MAKS: Ahoj, pozri si riešenie.


MAKSÁČ: Dobrý deň. Mne to vyšlo tak isto ako maksáčovi, krorý písal pred chvíľou. 4 12 26 =42 20 7 15 =42 24 17 1 =42 27 5 10 =42 9 14 19 =42 16 3 23 =42 11 25 6 =42 13 21 8 =42 2 22 18 =42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 Súčet je sprava aj zľava42.Ďakujem

MAKS: A skontroloval si si aj súčtu spredu dozadu? Súčty musia byť rovnaké v troch smeroch - sprava doľava, spredu dozadu, zhora dole.


MAKSÁČ: Ahoj Maks, výsledok úlohy 409 b. môže byť aj 27. Ak doplním čísla v poradí 4,12,26 27,5,10 11,25,6 V každo stlpci aj v každom riadku je rovnaký súčet 42. Maksáč

MAKS: Ak rovnaké súčty musia byť aj v riadkoch spredu dozadu, a tam to fungovať nebude. Pozri si potom riešenie.


MAKSÁČ: makso, ahoj, vsetko dobre v Novom roku..v tej ulohe 405...vlastne musim uhadnut 2 cisla..a ktore mam dat do odpovede...ved obidve nevedel..moyem napisat obe..a tz si vzberies, ak budu obe spravne...

MAKS: Ty máš napísať jedno číslo, ktoré si Dominika vymyslela.


MAKSÁČ: dobrý deň v ulohe 402 je že tam nemôže byt čislo väčšie ako 5, ale 5 tam ešte môže byt ale 6,7,8,9,10 atd. už nie však dakujem za odpoved

MAKS: presne tak


MAKSÁČ: mne v úlohe 306 vyšiel vśledok 28

MAKS: Tak si možno nejakú cestu započítal dvakrát


MAKSÁČ: Neviem kde sú úlohy 3. kola.

MAKS: Ako vždy. Vo Vstupe pre Maksáčov. Ale termín si už zmeškal :-(


MAKSÁČ: Prepáčte, ja som ďalšia kto vám píše od začiatku mesiaca k úlohe číslo 302 a nič mi neodpovedáte...

MAKS: Teraz sme tvoju otázku dostali, ale nevieme, na čo sa pýtaš.


MAKSÁČ: Dobrý deň, v úlohe 305 musia na konci VŠETCI spolu skončiť na druhom brehu

MAKS: Všetci musia skončiť na druhom brehu. Ale niektorí tam prídu skôr a niektorí neskôr.


MAKSÁČ: Nerozumiem úlohe 306. Ako že sa jej podarí prejsť celý okruh.

MAKS: Okruh je cesta z izby po hranách na späť do izby.


MAKSÁČ: Prepáčte ale píšem vám od začiatku mesiaca a nič mi neodpisujete....

MAKS: Neviem, čo sa pýtaš.


MAKSÁČ: Dobrý deň, chcem sa spýtať, či v úlohe 309b) mám udať čas od odpovede a) alebo od začiatku. Ďakujem.

MAKS: Od začiatku.


MAKSÁČ: Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, či v úlohe 306 sa počíta aj cesta naopak (N-I-H-L-A-N = N-A-L-H-I-N)

MAKS: Počíta, presne tak to máš uvedené aj v zadaní, sú tam dve cesty oboma smermi


MAKSÁČ: Dobrý deň, chcela by som sa spýtať otázku k úlohe 306. Pýtate sa na celkový počet dní alebo koľko dní sa EŠTE môže takto prechádzať. ďakujem

MAKS: Pýtame sa na celkový počet dní.


MAKSÁČ: Dobrý deň nerozumiem úlohe 304...píše tam, že žiaci mali vyriešiť tri úlohy a v 3. úlohe je znak, ktorý nieje v možnostiach. Lebo každý znak ma nejaké písmeno len znak v úlohe 3 nemá žiadne písmeno...

MAKS: To nevadí, ponúknuté sú len niektoré znaky z ich písma. Na vyriešenie úlohy stačia.


MAKSÁČ: Dobrý deň nerozumiem úlohe 304...píše tam, že žiaci mali vyriešiť tri úlohy a v 3. úlohe je znak, ktorý nieje v možnostiach. Lebo každý znak ma nejaké písmeno len znak v úlohe 3 nemá žiadne písmeno...

MAKS: To nevadí, ponúknuté sú len niektoré znaky z ich písma. Na vyriešenie úlohy stačia.


MAKSÁČ: Dobrý deň nerozumiem úlohe 304...píše tam, že žiaci mali vyriešiť tri úlohy a v 3. úlohe je znak, ktorý nieje v možnostiach.

MAKS: To nevadí, ponúknuté sú len niektoré znaky z ich písma. Na vyriešenie úlohy stačia.


MAKSÁČ: Úloha 203 neobsahovala v zadaní informaciu, kedy platí. Mali by ste uznať aj riešenie s výsledkom, ak by zaplatil na konci.

MAKS: V úlohe bolo napísané, že keď je zákazník na druhom brehu, zaplatí 24 zlatiek. A že po zaplatení za posledný prevoz mu nezostalo nič. Takže všetko, čo bolo treba, tam bolo.


MAKSÁČ: Prepáč Maks za predchádzajúcu blbú otázku - už som prišiel na to, že hoci pre písmená C a E je v úlohe 304 rovnaký znak, je to pre riešenie aj tak nepodstatné - teda aspoň myslím ;-)

MAKS: Díky, si prvý, čo si to všimol.


MAKSÁČ: Úloha 207 môže mať ľubovoľné riešenie pretože môže zo začiatku horieť rýchlejšie

MAKS: Keby horela na začiatku rýchlejšie, napísali by sme to do zadania.


MAKSÁČ: dobrý deň. úloha 209 nemá zmysel v danom znení. prvé číslo nemôže jednoznačne určiť víťaza, ak nie je obmedzenie počtu súčtov či opakované použitie čísiel do súčtu..poradie však áno.

MAKS: Úloha má zmysel, prvé číslo dokáže jednoznačne určiť víťaza


MAKSÁČ: Dobry den, uz sme pisali, ze nevieme ci v ulohe 203 platil zakaznik po kazdom prevoze alebo naraz na konci. Su to rozne vysledky. Dakujem za odpoved

MAKS: Platí za každý prevoz.


MAKSÁČ: Dobrý večer nám prišlo že sme neviplnili 3 úlohy z prvého kola a nevieme prečo.

MAKS: Musíte napísať, kto ste, na maks@talentida.sk


MAKSÁČ: V úlohe 202 sa nepíše ci sa počíta aj to keď ta kocku položila na stôl šestkou

MAKS: Veď aj tie bodky sa otlačili.


MAKSÁČ: Dobrý deň, kód nemôže začínať v žiadnom prípade nulou, nakoľko prvé číslo zobrazuje počet núl v kóde a ak ju napíšeme na prvom mieste znamená to že v celom kóde sa nenachádza žiadna nula (a vy ju tam napíšete) :-) Poprosím aby ste neplietli maksáčov ale im správne poradili.

MAKS: My sme odpovedali na otázku, či je v podmienkach úlohy, že kód sa nemôže začínať nulou. Taká podmienka nie je. To, že ste prišli na to, že na začiatku byť nemôže, je už súčasť riešenia úlohy.


MAKSÁČ: Nerozumiem úlohe 203. Myslím sa že zdvojnasobuje ako že to mám sčítať.

MAKS: Spytaj sa presnejšie, takto nerozumiem ja


MAKSÁČ: Zle ste mi opravili moje riešenia 1.kola

MAKS: Napiš kto si na maks@talentida.sk


MAKSÁČ: Dobrý deň prosím vás v 204 môže kód začínať 0.

MAKS: Môže.


MAKSÁČ: prosím Vás v úlohe 204 je napísalné, že napíš na prvom mieste zľa je počet čísel 0 v ceom kode, ... niee je to trochu nemožné, veď keď počet má byť 0 v celom kode, tak... a na ďalšom miesta počet čísel 1 bv selom kode... veď jeď prvé číslo je počet číslic 0, tak nemôže byť 5-mistny kod a vlastne nemôže byť kd, podľa zadania, neviemte to upresniť,lebo mne sa zdá otázka nemožná na výsledok

MAKS: Ukážme si to pre 3-miestny kód. Kód 121 nevyhovuje. V celom kóde je nula 0, dve 1 a jedna 2. Na 1. mieste je číslica, ktorá má určovať počet číslic 0 v celom kóde. Keďže je tam 1, znamená to, že v celom kóde by mala byť jedna 0, no nie je žiadna. Táto podmienka nie je splnená. Na 2. mieste je číslica, ktorá má určovať počet číslic 1 v celom kóde. Keďže je tam 2, znamená to, že v celom kóde majú byť dve 1 a naozaj aj sú. Táto podmienka je splnená. Na 3. mieste je číslica, ktorá má určovať počet číslic 2 v celom kóde. Keďže je tam 1, znamená to, že v celom kóde má byť jedna 2 a naozaj aj je. Táto podmienka je splnená. Takže pre kód 121 sú splnené dve podmienky a jedna nie je. Teda by to nebol správny 3-miestny kód. Musia byť splnené všetky podmienky. A takto isto len pre 5-miestny kód máš nájsť taký kód, ktorý spĺňa všetky podmienky.


MAKSÁČ: Dobrý deň nerozumiem úlohe 204 (KÓD) nerozumiem čo znamená POČET ČÍSLIC 0 V CELOM KÓDE.

MAKS: Ukážme si to pre 3-miestny kód. Kód 121 nevyhovuje. V celom kóde je nula 0, dve 1 a jedna 2. Na 1. mieste je číslica, ktorá má určovať počet číslic 0 v celom kóde. Keďže je tam 1, znamená to, že v celom kóde by mala byť jedna 0, no nie je žiadna. Táto podmienka nie je splnená. Na 2. mieste je číslica, ktorá má určovať počet číslic 1 v celom kóde. Keďže je tam 2, znamená to, že v celom kóde majú byť dve 1 a naozaj aj sú. Táto podmienka je splnená. Na 3. mieste je číslica, ktorá má určovať počet číslic 2 v celom kóde. Keďže je tam 1, znamená to, že v celom kóde má byť jedna 2 a naozaj aj je. Táto podmienka je splnená. Takže pre kód 121 sú splnené dve podmienky a jedna nie je. Teda by to nebol správny 3-miestny kód. Musia byť splnené všetky podmienky. A takto isto len pre 5-miestny kód máš nájsť taký kód, ktorý spĺňa všetky podmienky.


MAKSÁČ: neviem sa dostať k 2 kolu. a neviem ako mam urobiť úlohy

MAKS: Ulohy máš vo Vstupe pre Maksáčov. Druhej otázke nerozumiem zas ja :-)


MAKSÁČ: dobrí deň mne neprišlo heslo od účtu ,prosím pošlite mi heslo .Ďakujem !

MAKS: Musíš napísať na maks@talentida.sk, kto si


MAKSÁČ: Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, kam, ako a komu mám poslať súhlas so spracovaním osobných údajov. Za odpoveď vopred ďakujem.

MAKS: Pošli ho odfotený mailom na maks@talentida.sk


MAKSÁČ: Dobrý deň. Vo vysledku úlohy 102 bolo napísané, že (1,2,3,10,11,12) (4,5,6,7,8,9). Ja som pochopila, že to mám napísať po dvojiciach, ako mal by ten rez. (1,12) (2,11). Mne vyšlo, že to vlastne nemalo byť v a) 26,ale 13. Môžete mi to prosím vysvetliť bližšie, lebo tomu nechápem.

MAKS: Ahoj, vo Vstupe pre Maksáčov máš celé riešenie.


MAKSÁČ: Dobrý deň, prosím vysvetliť riešenie úlohy 102. Zadanie bolo, že tortu je potrebné rozdeliť dvomi rovnými rezmi. V riešení je uvedené rozdelenie torty na dve časti s číslami (1,2,3,10,11,12;(4,5,6,7,8,9. Toto rozdelenie torty podľa mňa bolo urobené jedným rovným rezom a nie dvomi, ako to vyžadovalo zadanie úlohy. Ďakujem.

MAKS: Sú to dva rezy od stredu po okraj.


MAKSÁČ: Dobrý deň Chcem sa spýtať ohľadom druhého kola Maksa. V odpovedníku sú niake zmiešané otázky v úlohách 208 a 205. V úlohách 205 sa pýtajú na niakú inú otázku ako v odpovedníku. Že blank mieste.. a pretekal na ...- odpovedník. A v úlohách 208sa pýtajú koľké výročie svadby oslavujú Novákovci a v odpovedníku sa pýtajú - Novákovci oslavujú ... hod. a ...min. Prosím vás aby ste to prekontrolovali odpovedník sú tam niaké bludy. Matúš

MAKS: Už je to opravené, ospravedňujeme sa


MAKSÁČ: chcem sa opýtať za úlohu 103 vy ste napísali že správny výsledok je 12221 podľa mňa kedže je tam meno ludul má byť rovnaké 1. a 5., 2.a 4.,a 3. číslo má byť iné.Výsledok 12221je podľa mňa zlý. podľa mňa to správne napr. takto:ludul 12321

MAKS: Pozri si cele riešenie vo Vstupe pre Maksáčov


MAKSÁČ: ta odpoveď 205 v odpovedniku nedava zmysel

MAKS: Už je to opravené, ospravedňujeme sa


MAKSÁČ: Dobrý deň,chcel som vyplniť odpovedník,ale v úlohe 205 nie sú dobre pripravené okienka v kategórii Maks 5.Spomínajú sa tam autá a umiestnenie a táto úloha sa týkala niečoho iného. Za pomoc Vám vopred ďakujem.

MAKS: Už je to opravené, ospravedňujeme sa


MAKSÁČ: Dobrý deň poslal som vám vyriešené úlohy a neprišli mi výsledky (moje umiestnenie).

MAKS: Napíš na maks@talentida.sk, kto si.


MAKSÁČ: Dobrý deň, chcela by som sa opýtať na úlohu 208, nerozumenla som, ako to, že tých áut je tam iba 30 keď je napísané, že bolo udelených 50 miest. Ďakujem

MAKS: Nerozumiem otázke. V úlohe 208 nie je žiadna reč o autách. Dokonca v celom druhom kole.


MAKSÁČ: kolko deti sa zapojilo do maksa

MAKS: Takmer 3000


MAKSÁČ: da sa to tričko aj kupit

MAKS: Nie, tričko je len pre úspešných riešiteľov :-)


MAKSÁČ: Maks ja som poslala odpovede aj som ich viriešila zaplatila som ich a visledky mi neprišli čo mam robit Eliška Klegova

MAKS: Tvoje výsledky nájdeš v piatok 19.10. v Maksáčovi


MAKSÁČ: a ako to že sa ešte môže súťažiť, veď už skončilo a ja som sa ponáhľaa na prvý termín a toto... no nevadím, snáď budem mať dobre, lebo niektoré boli dosť dvojzmyselne napísaníé a nie veľmi matematické

MAKS: Ktoré úlohy boli dvojzmyselné a nie matematické?


MAKSÁČ: asi uz nestiknem poslat prihlasku

MAKS: Napíš nám mail na maks@talentida.sk a pomôžeme Ti s prihlásením.


MAKSÁČ: nejdú mi úlohy z maksa

MAKS: Čo konkrétne Ti nejde?


MAKSÁČ: nedá sa mi prihlásiť

MAKS: Napíš mail, kto si


MAKSÁČ: V úlohe 103 v mene LUDUL musí sa rovnať U s U napr. nemôže bzť tak U=2 a druhé U=6

MAKS: Nemôže


MAKSÁČ: V úlohe 103 som našiel veľa riešení, ako to zapísať.

MAKS: Napíš toľko, koľko si našiel.


MAKSÁČ: k 104 aký rozmer má \"malá obálka\" či 5,5 cm x 29 cm či 5,5 cm x 14,5 cm či 7,5 cm x 21 cm či 7,5 cm x 10,5 cm..lebo pre kazdu je iny vysledok...

MAKS: Ide o to, na koľko častí to máš preložiť, rozmer obálky si nemusíš všímať.


MAKSÁČ: Ahoj v uloho 104 som si napisala na papier na jednu stranu ABCD a na druhu 1234 a vysiel mi vacsi pocet zlozenia ako ked som si to iba kreslila, lebo ked si to kreslim, tak mam pocit, ze je to to iste. Co sa rata, to kreslene, alebo skutocne prekladanie papiera. DAKUJEM za skoru odpoved

MAKS: Máš uviesť počet všetkých možných zložení papiera, viac povedať nemôžem


MAKSÁČ: Su v ulohe 103 len parne cisla

MAKS: Všetko, čo k úlohe treba je v zadaní


MAKSÁČ: v ulohe 102musia krajat cez stret

MAKS: Taká podmienka v úlohe nie je


MAKSÁČ: Ak riešime úlohy dvaja, odpovede posielame obaja, či stačí jeden za dvojicu. Ďakujem.

MAKS: Musíte sa dohodnúť na odpovediach. Posiela iba jeden.


MAKSÁČ: nechápem úlohe 103 prosím pošlite mi to čo najskôr zajtra to musíme odovzdať

MAKS: Napíš čomu konkrétne si nerozumela


MAKSÁČ: Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať že či v úlohe 110 sú a, b rozdielne situácie alebo majú platiť naraz.

MAKS: Zo zadania vyplýva, že to musia byť rozdielne situácie.


MAKSÁČ: v úlohe 109 ste neudali údaj kolký skoncil ten ktorý plaval v dráhe s neutrálnym císlom a v ulohe 107 je jednotka aké cislo parne alebo ... lebo bez nej je to asi nemozné

MAKS: K úlohe 109 - neviem, čo myslíš neutrálnym číslom. K úlohe 107 - vedieť, či je jednotka párne alebo nepárne číslo je súčasťou úlohy


MAKSÁČ: Dobrý deň. V úlohe 104 podľa textového zadania zobrazuje obrázok 2 dvojicu zložení, ktoré sú rovnaké. Obe zloženia na obrázku 2 sú na tretiny ale popis obrázku hovorí: menšia obálka. Text úlohy pri menšej obálke hovorí o zložení na štvrtiny. Popis obrázku 2 nesedí s textovým zadaním.

MAKS: Ospravedlňujeme sa, to je omyl. Nápis menšia obálka tam nemal byť.


MAKSÁČ: Dobrý deň. Chcela by som sa spýtať, či v úlohe 103 može byť U a D rovnaké číslo.

MAKS: V zadaní je napísané, že môžu :-)


MAKSÁČ: Dobrý deň Chcela by som sa opýtať na otázku 103 LUDUL. Máme tam vypísať možnosti výsledkov - mena LUDUL, alebo počet všetkých možných kombinácií aj mien rodičov. Ja som pochopila, len toho mena LUDUL Ďakujem

MAKS: Iba mena LUDUL


MAKSÁČ: Dobrý deň, pokiaľ sa nemýlim v úlohe s číslom 108 sú možné dve riešenia

MAKS: No, nič ti na to nemôžem napísať. Napíš to, čo považuješ za riešenie.


MAKSÁČ: Neviem sa prihlásit. píše mi, že prihlasovacie údaje sú nesprávne.

MAKS: Napíš, kto si, na maks@talentida.sk


MAKSÁČ: kde treba poslat suhlas so spracovanim osobnych udajov

MAKS: Naskenovaný alebo odfotený na maks@talentida.sk, alebo postou na adresu uvedenú na stránke


MAKSÁČ: neviem sa prihlasiť

MAKS: Napíš, aký máš s tým problém na maks@talentida.sk.


MAKSÁČ: neprisiel nam mail

MAKS: Musíte nám napísať, kto ste, na maks@talentida.sk