Ak máš otázku, nehanbi sa a napíš.




MAKSÁČIK: Dakujeme za vsetky skvele zadania vo vsetkych kolach, odvadzate uzasnu pracu!!! Jakubkova mama

MAKSÍK: Ďakujeme, takéto slová veľmi potešia.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa opýtať na odmeny, ktoré budeš tento rok rozdávať úspešným riešiteľom. Kedy sa to dozvieme? Na stránke sú odmeny na rok 2016/2017. Ďakujem a veľmi sa už teším.

MAKSÍK: Ešte chvíľu vydrž, dozvieš sa to už čoskoro :-)


MAKSÁČIK: Ahoj Maxík, čo mám robiť, keď som stratil odpoveďový hárok?

MAKSÍK: Ahoj, môžeš si ho vytlačiť zo stránky. Nájdeš ho vo Vstupe pre Maksáčikov.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík,úloha 5 pre druhý ročník. Počet tanečníkov,ktorí sedeli po treťom tlesknutí-je to myslené,že koľko si ich sadlo v tom treťom kole,alebo koľko už sedelo od prvého až po tretie kolo. Ďakujem

MAKSÍK: Koľko sedelo od prvého po tretie kolo.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, neviem, či mi môžeš pomôcť, ale aj tak sa opýtam. V úlohe č.5 - 3.ročník dĺžka vlajkovej tyče nie je zhodná s výškou pieskového hradu ? Ďakujem

MAKSÍK: Na to musíš prísť sám :-)


MAKSÁČIK: Mame otazku k 5.ulohe Maksik 3: Obrazok s dlzkou vlajky a vyskou hradu nie je nacrtnuty spravne v pomere (dlzka 20 cm k tym 80 cm). Nemame to brat v uvahu a mame sa zamerat len na text? Dakujem.

MAKSÍK: Presne tak, je to len náčrt, treba sa držať údajov v úlohe. Príliš presný náčrt by bol veľmi nápovedný na riešenie.


MAKSÁČIK: Dobry den prajem - chcem sa spytat k ulohe 4 z 5. kolo pre 4. rocnik - Slavnostny obed; Slávnostnú výzdobu záhrady urobili Lolek a Bolek, obed nachystali psíček s mačičkou. Pred presti eraním mačička zisti la, že Pipi má iba 3 biele, 2 červené a 2 žlté servítky a pozvala plnú záhradu hostí . Psíček vymyslel, že servítky sú aj tak príliš veľké a nebude vadiť, ak ich rozstrihne. Najskôr prestrihol na polovicu všetky okrem červených servítok. Stále to bolo málo, tak prestrihol na polovicu ešte všetky okrem bielych servítok. Pre koľkých hostí mali takto prichystané servítky? Dcera sa ma pytala, ci nevadi, ak nebudu mat vsetky servitky rovnaku velkost - konkretne ci plati, ze zlte servitky sa budu strihat az na stvrtiny povodnych, zatial co ostatne len na polovicu - vopred dakujem za odpoved

MAKSÍK: Nevadi, ide iba o počet kuskov servitok


MAKSÁČIK: Ahoj MAKSÍK, ide o úlohu - 5 Tanec- 5. kola pre druhákov. Ak si na záver všetci zatancovali, znamená to, že tancovala aj Pipi? Ďakujem za odpoveď. učiteľský fanúšik

MAKSÍK: Z predchádzajúceho textu je zrejmé, že hostí je 24. Prvý tanec tancovalo 24 tanečníkov. Netreba sa trápiť nad Pipi.


MAKSÁČIK: pokračuje maxík aj v päťke

MAKSÍK: Pokračuje ako MAKS


MAKSÁČIK: Ahoj Maxik. Chcem sa opýtať na úlohu 4 Slávnostný obed z 5.kola pre tretiakov. Otázka je: Pre koľkých hostí mali takto prichystané servítky? Chcem sa opýtať, či medzi hostí patria aj psíček s mačičkou alebo ich ako hostiteľov treba ešte od počtu servítok odrátať? Alebo sú servítky čo som vyrátal aj pre nich a berú sa tiež ako hostia? Ďakujem

MAKSÍK: Ahoj, dôležitý je len počet servítok.


MAKSÁČIK: Ahoj. Rada by som vedela ci su priklady aj do 5. rocnika ZS. Ak ano tak kde ich najdem, a ci su online

MAKSÍK: Pre piatakov je MAKS. Na stránke www.maks.sk sú zverejnené úlohy 1. kola.


MAKSÁČIK: Ahoj Maxik, omylom sme prehliadli zadania 3 kola. Nenašli sme upozornujuci e-mail. Alebo sme ho omylom vyhodili. Prišli sme na to, až pri zadaní úloh 4 kola. Je to možné nejak nahradiť,aby nechýbali body z vynechaného kola?

MAKSÍK: Mrzí nás to, ale nie. Jednak by to bolo nefér voči ostatným deťom, jednak Maksík nie je len o matematike, ale aj o zodpovednosti za sledovanie termínu, dodržanie pravidiel. Všetko veci, ktoré sa v živote veľmi zídu. Držíme Vášmu dieťaťu palce v ďalších kolách.


MAKSÁČIK: Ahoj Maxík, prosím akú abecedu použiť pri úlohe č.1, 4 kolo, pre štvrtákov-Slovensku, Anglicku...?

MAKSÍK: Je to jedno, na riešenie úlohy to nemá žiadny vplyv.


MAKSÁČIK: ahoj maxik, mozem ti poslat vysledky aj elektronicky, alebo len klasickou postou? dakujem

MAKSÍK: Ak sa dá, radšej klasickou poštou. Ďakujem


MAKSÁČIK: Ahoj Maxík. Syn rieši úlohy 4. kola pre štvrtákov. V piatej úlohe - trezor, vychádza najmenšie päťciferné číslo - kód trezoru začínajúce sa 0, ale to je potom iba štvorciferné číslo. No ako päťtciferný kód trezoru je to v poriadku. Ako to vlastne brať a prečo sa má nad takýmito otázkami žiak 4. roč. ZŠ vlastne zamýšľať? Tento príklad je podľa môjho názoru pre týchto žiakov úplne zle koncipovaný. Žiak sa nesmie zamýšľať nad druhotnými otázkami, či to má brať ako matamatické 5-ciferné číslo alebo kódové 5-ciferné číslo. Aký má byť vlastne výsledok?

MAKSÍK: Dobrý deň, v zadaní je napísané, že kód je päťciferné číslo. A štvrtáci vedia, že číslo nezačína nulou.


MAKSÁČIK: ahoj maxik, mozem ti poslat vysledky aj elektronicky, alebo len klasickou postou? dakujem

MAKSÍK: Radšej klasickou poštou


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, syn rieši úlohy 4.kola pre tretiakov. V úlohe Táborák mám aj ja problém určiť správne riešenie: 1. Maksík si vybral miesto medzi Maťkom a Kubkom - ale to neznamená, že musia byť hneď vedľa neho,či? Lebo to tam nie je napísané. Medzi nimi bude aj keď budú sedieť o jedno miesto od neho vzdialení. 2. Štoplík chcel mať hneď po pravej ruke Mimi... Chcel mať, alebo mal? Lebo to je rozdiel! Ďakujem za upresnenie zadania

MAKSÍK: Maksík musí byť medzi Maťkom a Kubkom. Keby boli jeho susedia napr. Pa a Pi, sedel by medzi Pa a Pi. Myslim, že keby si bol v kine s rodičmi a sedel by si napr. na sedadle 5, mama na sedadle 1 a ocko na sedadle 16, nepovedal by si, že si sedel medzi mamou a otcom. Z kontextu úlohy je zrejmé, že keď Štoplík chcel mať vedľa seba Mimi, znamená, že sedel vedľa Mimi.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík - v úlohe 1 tretí ročník - ak popred Štoplíka plávajú rybky, musím vyfarbiť celého Štoplíka, alebo len to čo z neho vidieť?

MAKSÍK: Môžeš si vybrať. Buď celého alebo len to, čo je z neho vidieť.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, mám otázku na úlohu číslo päť z tretieho vydania. Prosím pošli mi znenie celej úlohy a tiež riešenie, ktoré bolo správne. Veľmi pekne ďakujem tvoja nárúživá riešiteľka Natálka.

MAKSÍK: Všetko máš vo Vstupe pre Maksáčikov.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík chcem sa ťa opýtať. Ak mi v úlohe 1 pre druhákov nevytlačilo štvorček pre krížik, môžem si ho dokresliť aj sama? Ďakujem za odpoveď.

MAKSÍK: Môžeš


MAKSÁČIK: ahoj maksik mozem poslat aj viac obrazkov

MAKSÍK: Môžeš.


MAKSÁČIK: ahoj maksík chcela som sa opýtať na úlohu č. 3 v 4. kole ked maksik sedí mezdy matkom a kubkom moze mezdy nimi sediet aj niegdo dalsi dakujem

MAKSÍK: Nie.


MAKSÁČIK: 4. kolo, úloha číslo 1: Musia plávať ryby Rita a Berta v rovnakej polohe ako na obrázku č. 2? Ďakujem Emma

MAKSÍK: Ahoj, Emma, rybky musia mať rovnaký tvar, nie polohu.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa opýtať na úlohu č. 2 pre druhákov, či má štoplík vyzerať presne tak ako keď odoberieme čiapku (t.j. že bude oblý vrch) alebo to máme brať tak že pod čiapkou je hranatý.? ĎAkujeme

MAKSÍK: Pod čiapkou je hranatý.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, syn sa ma pýta na 4.kolo, úloha 5 a teda mám s tým problém aj ja. Ak je hus ťažšia ako veverička, ale ľahšia ako ovca, tak ovca má minimálne číslo 3 a teda ak dve ovce sú rovnaké ako koza, musela by byť koza 2x3, čiže 6, tak máme problém, že ten najťažší by mal byť somárik. Ak by bolo na váhe namiesto 2x ovca 2x hus, tak by to sedelo. Ďakujem za kontrolu a prípadné nasmerovanie.

MAKSÍK: Na hojdačke ich hmotnosti iba porovnávate. Viete zvieratká na hojdačkách porovnať, ktoré je ťažšie a ktoré ľahšie.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik, Ako mam urcit kam isiel stoplik? Cerveny odkaz mam vyrieseny ale na nom to nieje. Dakujem

MAKSÍK: Odkaz tam je. Nemôžem ti ho prezradiť.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa opýtať, v úlohe č.1 - 3.ročník. keď spojím čiary a vytvorím Štoplíka, môže tam byť navyše jedna zelená bodka - ako oko, čiže nie dve oči, ale navyše jedno zelené oko ? Alebo tam musia byť len dve zelené bodky ? Ďakujem

MAKSÍK: Popred Štoplíka pokojne môže plávať rybka. Takže okrem Štoplíkových očí tam môže byť aj jedna zelená bodka navyše.


MAKSÁČIK: Dobry den, moja dcera sa ma opytala, ci moze dat ako prve cislo v ulohe 5 pre stvrty rocnik 0 a ja som jej povedala, ze ano, pretoze je to 5ciferne cislo v systeme, kde musime zadat nejake cislo a to je aj nula. Neberie sa len hodnota toho cisla. Dakujem.

MAKSÍK: Nie, päťciferné číslo nemôže začínať nulou. To by už bolo štvorciferné číslo.


MAKSÁČIK: ako sa robí 4 cvičenie v kole 4?

MAKSÍK: Nerozumiem otázke.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik, v 5.úlohe pre 4.ročník,zadanie \" číslice sú navzájom rôzne\", znamená,že číslice sa v kode nemôžu opakovať.Ďakujem

MAKSÍK: Presne tak, nemôžu sa opakovať.


MAKSÁČIK: Ahoj Maxik. Chcem sa uistit v ulohe c.1 pre druhy rocnik. Kolko je na obrazky useciek? Treba brat do uvahy ze napr.usecka AB je ina ako BA? Alebo je to jedna a ta ista usecka. Dakujem.

MAKSÍK: AB a BA je jedna a tá istá úsečka.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, v 2. úlohe pre 3. ročník je otázka, koľko cukríkov musí dať všetkým dokopy aby mali rovnako alebo počet cukríkov, koľko musí dať iba jednému? Ďakujem!

MAKSÍK: V Otázke je, koľko cukríkov ešte musí dať každému jednému, aby mali všetci šiesti rovnako veľa cukríkov.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, v 5. úlohe pre štvrtý ročník, 4. kolo, môže sa začínať päťciferný kód nulou? Ďakujem za odpoveď

MAKSÍK: V úlohe je napísané, že kódom je päťciferné číslo. A to nemôže začínať nulou.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, v 2. úlohe pre 3. ročník je otázka, koľko cukríkov musí dať všetkým dokopy aby mali rovnako alebo počet cukríkov, koľko musí dať iba jednému? Ďakujem!

MAKSÍK: Koľko musí dať každému z nich.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik. Dcera velmi rada riesi tvoje ulohy a stale sa tesi na ďalšie. Ulohy z 3.kola vypracovala bezchybne a bola hrda,ze to zvladla zasa sama. Stala sa nam vsak taka vec,ze zabudla tri ulohy oznacit krizikom :( Da sa to nejako napravit prosim? Veľmi sa kvoli tomu trapi. Ďakujem

MAKSÍK: Mrzí nás to, ale nedá. Bolo by to nespravodlivé voči ostatným deťom, ktoré tiež istotu nevyznačili. Súčasťou Maksíka je aj zodpovednosť za dodržiavanie termínu, za vyplnenie všetkých políčok, ktoré treba vyplniť... Radšej nech sa to dcéra naučí teraz, ako napr. na prijímacích skúškach.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa opýtať pri úlohe č.1 - 3.roč. sa môžu tie ryby so štuplíkom prekrývať ?

MAKSÍK: Vyfarbi Štoplíka tak, ako keby bol celý viditeľný.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa opýtať úloha 1, pre druhý ročník. Koľko je na obrázku úsečiek. Treba rátať úsečky aj s bodmi? Napr. úsečka AD s bodom BaC alebo úsečka BD s bodom C ? Ďakujem

MAKSÍK: Treba rátať všetky možné úsečky. Teda je tam aj úsečka AD, aj úsečka BC...


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa opýtať, v úlohe 1, 4.kolo pre 3. ročník, Štoplíka mám vyfarbiť ako keby bol celý viditeľný alebo je pred ním Rita alebo Berta? Ďakujem, Katka.

MAKSÍK: Vyfarbi tak, ako keby bol celý viditeľný.


MAKSÁČIK: Chcem sa spytat, co znamenaju body X-X-X-X-X vo vysledkoch Maksik/Moje vysledky (3.kolo). Znamena to, ze este neboli spracovane nase riesenia, alebo ze este este nedorazili vysledky zo skoly ? Dakujem. (pisala som aj email)

MAKSÍK: Takto vám neviem odpovedať, ak ste písali aj e-mail, vieme zistiť, o koho ide.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik!:-) Prosím ťa chcela by som sa ťa opýtať. Keď si v 4.kole uviedol že dostanem darček za príbeh ktorý som napísala dostanem darček pri úlohách 4.kola alebo na konci roka?:-) Ja som 4.kolo videla iba na internete. Ďakujem za odpoveď Maksik. ALICKA GOCNÍKOVÁ.

MAKSÍK: Alicka, darček sme ti už poslali. Mala by si ho dostať so zadaniami 4. kola. Veľmi pekne a veľa si toho nakreslila a napísala.


MAKSÁČIK: Aké budú tento rok ceny ?

MAKSÍK: Nechaj sa prekvapiť.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík volám sa Barbora Balogová som druháčka na ZŠ a chcela som sa opýtať či už prišiel Maksík zo štvrtého kola

MAKSÍK: Do škôl sme ho už poslali a už je aj na stránke.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, chcem sa opýtať niečo k úlohe 3 TÁBORÁK 4 kola pre tretiakov. V úlohe sa píše, že Maksík sedí medzi Maťkom a Kubkom. Nieje tam však z ktorej strany majú sedieť. Je to jedno či napr. Maťko bude sedieť z prava alebo z ľava od Maksíka? Ďakujem Maksík

MAKSÍK: Nie je to jedno, ale treba to zistiť z podmienok, ktoré hovoria o usadení ostatných.


MAKSÁČIK: Ahojte, kedy budu vysledky z 3.kola prosim? a zadanie pre 4.kolo prosim?

MAKSÍK: Všetko bude dnes na stránke.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, nestihli sme poslať odpovede 3 kola

MAKSÍK: Výnimočne áno. Prvou triedou, prosím, aby sa k nám dostali čo najskôr.


MAKSÁČIK: Ahoj MAKSIK nie som si istá úlohou č.2 pre 3r. keď je zoznam Janka Hraška od soboty, tak ho MAKSIK stretne další deň čiže v nedeľu však?

MAKSÍK: Maksík stretol Janka Hraška vtedy, keď mal Janko Hraško už taký dlhý zoznam zjedených halušiek. V ten deň, keď ho stretol, zjedol makovú halušku.


MAKSÁČIK: Namiesto dvoch šalatov mohli mať kolko kalerabov

MAKSÍK: To máš zistiť :-)


MAKSÁČIK: MAKSAČÍK Ahoj Maksík , chcem sa opýtať pri otázke č.1 a -3. ročník, Ak chce Bobek dva šaláty, musí vhodiť do klobúka zemiakov

MAKSÍK: Nerozumiem otázke. Napíš presne, čo sa chceš opýtať.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcem sa opýtať pri otázke č.1 c) - 3.ročník, pre každého zajaca vykúzli- 1 šalát a 2 mrkvy, čiže to sú 2 šaláty a 4 mrkvy dokopy ? Ďakujem za odpoveď.

MAKSÍK: Áno, presne tak, ako je v zadaní. Pre každého zajaca vykúzli 1 šalát a 2 mrkvy. A zajace sú dva.


MAKSÁČIK: Dobrý deň. Máme pochybnosť pri zaznačení odpovede na úlohu č.5 a) v Maksíkovi pre 3.ročník. V texte sú uvedené 3 miesta kam smeruje Pa, ale keď pridám aj plánované miesto ich stretnutia, tak sú to 4 miesta. Uznáte teda ako správnu odpoveď aj to keď budú uvedené len tie 3 a aj keď tam budú všetky 4? Ďakujem.

MAKSÍK: Stačia, keď tam budú tie tri miesta zo zadania. Ale ako správne samozrejme uznáme aj miesto stretnutia.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík. Nieje je mi jasná úloha č. 4 pre druhákov. Pri škriatkoch aj Maxíkovi je uvedené koľko balónov im prasklo. Pri Fíkovi je uvedené že nafúkal o 1 balón viac ako Maksík. Mám to brať tak, že ostatné mu praskli? Alebo,že nafúkal... a nepraskol mu žiadny? Ďakujem za odpoveď.

MAKSÍK: Ak balón počas fúkania praskne, nie je nafúkaný. Za nafúkané sa berú len tie balóny, ktoré nepraskli.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, je potrebné zaslať súhlas so spracovaním údajov? Straršiemu synovi som posielala no mladší to rieši so spolužiačkou a nič nám k tomu neprišlo. Ďakujem Pomietlová

MAKSÍK: Maksáčikom podpisovali rodičia súhlas na odpovedníku 1. kola.


MAKSÁČIK: Maksik 2, tretie kolo, uloha 2. Prosim o upresnenie, posledny farebny kruh vo vasom zadani je den, ked sa maksik stretol s jankom hraskom? Nieje to jasne z toho textu. Cize odpoved na ulohu po a) je prave ten kruh z vasho zadania? Dakujem za odpoved.

MAKSÍK: V zadaní je napísané, že prvý raz Janko Hraško niesol halušky v sobotu. Na zázname vidieť, koľko zjedol halušiek a teda koľko dní nosí halušky. Dokonca aj to, že dnes som si pochutil na makovej haluške a tá je v zázname posledná. Z toho by malo byť úplne všetko jasné.


MAKSÁČIK: Maksik 4 no 1.uloha po c/ neviem vykuzlit zo zemiakov pre kazdeho zajaca jednu mrkvu a jeden kalerab..ked zajace su spolu dva..to chapem, ale z dvoch zemiakov ziskas tri mrkve, alebo z jedneho zemiaka 1,5mrkve ..tak jedna nam zostane ako zvysok?tu necham bokom? ...a kaleraby to iste 4 mrkve je kolko zemiakov ked tri mrkve su 2zemiaky..tak na styri mrkve aby som mal 2 potrebne kaleraby, potrebujem 3,5 zemiaka?..to mozem tie zemiaky rezat?:)

MAKSÍK: Celé riešenie už prezradiť nemôžem :-(


MAKSÁČIK: dakujem maksik, na zaciatku myslis po a/ ked ma vykuzlit salaty vsak? ale po c/ uz moze kuzlit kaleraby z mrkiev, vsak?ci musi byt vsetko zo zemiakov aj po c/? ako z dvoch zemiakov vykuzli jednu alebo dve mrkvy? ked z dvoch zemiakov ma vzdy tri mrkvy?

MAKSÍK: Celé riešenie už prezradiť nemôžem :-(


MAKSÁČIK: a este jedna vec plati to aj opacne? ze mrkvy vykuzlis z kalerabov?.alebo len tak ako ukazuju sipky, ze kalerab vykuzlis len z mrkvy..a opacne to nejade..lebo v tom pripade by si si uz naozaj musel akosi vystacit s tymi zemiakmi...

MAKSÍK: Platí to len tak, ako je na obrázku - z mrkvy vykúzliš kaleráb prípadne šalát.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik!!!velmi pekne prosim 1. uloha Maksik 4 po c/ napriklad ten kalerab ci mrkvu musi vykuzlit zo zemiakov..????.salatik sa da vykuzlit pekne zo zemiakov, ale mrkvicky sa nedaju...lebo z jedneho zemiaka by vykuzli 1,5 mrkvy..a on ma vykuzlit len jednu mrvvu a to iste plati o kalerabe..dva kaleraby vykuzli z dvoch mrkiev..a pekne kazdemu rozdeli po jednom...je to tak?takze potom zemiaky nepotrebuje alebo su mmu nanic....???dakujem ti velmi pekne za radu

MAKSÍK: Na začiatku má k dispozícii iba zemiaky, takže musí začať kúzlením zo zemiakov. Otázka je, či má vykúzliť jednu mrkvu :-)


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík,chcem sa opýtať pri otázke 2 - 3.ročník Maksík každý deň zjedol len z jedného druhu halušiek a tie dva týždne to sa berie ako 14 dní ? Ďakujem

MAKSÍK: Dva týždne sú 14 dní. Mama varí každý deň iné halušky, takže aj Janko Hraško môže každý deň jesť len halušky jedného druhu.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, chcem sa spýtať, či si viem pozrieť odpovedník - 1. kolo, aby sme zistili, kde sme stratili body ? Ďakujem.

MAKSÍK: Napíšte mail na maksik@talentida.sk, aby sme vedeli, o koho ide.


MAKSÁČIK: Ahoj, v ulohe 5 pre tretiakov. Kto v texte hovori, ze poslal fotografie, vyznacene ciernymi bodkami ? Pi alebo Maksik?

MAKSÍK: Hovorí to PI. Presne tak, ako je to v texte napísané. Maksík len vo vysielačke zachytil jeho hlásenie.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, v úlohe č.3 Janko Hraško 3 .roč. sa chcem opýtať. Keďže Janko Hraško neletel, ale len Fík s Maksíkom, tak použili na let aj balóny Janka Hraška alebo len svoje ? Ďakujem

MAKSÍK: Janko Hraško im pomáhal nafúkať balóny. Takže leteli iba dvaja, ale využili aj jeho balóny.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík,v úlohe 2 pre 2.ročník 3.kola,v otázke po a) sa pýtaš ktorý deň v týždni stretol Maksík Janka Hraška. Ale pribeh ktory rozprava Maksik nie je nijako casovo previazany so zadanim ulohy, ktore rozprava Janko Hrasko?! Takze sa neda urcit kedy sa stretli, ci???

MAKSÍK: V zadaní je opísané, ako sa Maksík stretol s Jankom Hraškom. Potom mu Janko Hraško rozpráva, ako nosí otcovi obedy a kedy niesol prvý raz. Viac netreba. Keby bol stále problém, napíš na maksik@talentida.sk, alebo zavolaj.


MAKSÁČIK: maksík Máš veťmi zaujimavé úlohy Ďakujem.

MAKSÍK: :-)


MAKSÁČIK: prepáčte chceli by sme sa spýtať o čom je táto súťaž maksík. Pani učitelka nám dala úlohu že to máme zistit. A či sa dá do súťaže prihlásiť keď sme sa nestihli zapojiť na začiatku školského roka.

MAKSÍK: Všetky informácie sú na stránke. Zapojiť sa dá aj teraz, ale prvé dve kolá sú už za nami.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcel by som sa opýtať, v úlohe č. 5 A treba vyznačiť v odpovedníku miesta na ktoré Pa smerovala. Okrem vymenovaných troch bodov to zahŕňa aj miesto stretnutia s Pi? Ďakujem.

MAKSÍK: Ahoj, stačí vyznačiť miesta uvedené v zadaní.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik, v úlohe č 3, bod c pre 3. ročník sa chcem opýtať, či letel aj Janko Hraško alebo iba Maksík s Fíkom, alebo inak povedané či každý letel na balónoch, ktoré si sám nafúkal. Ďakujem

MAKSÍK: V zadaní je, že nafúkané balóny vyniesli mňa (Maksíka) s Fíkom do výšok. Takže Janko Hraško neletel.


MAKSÁČIK: Môžem poslať aj viac obrázkov?

MAKSÍK: Môžeš :-)


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik! Maksik 3.,uloha c.1: b) Myslis, ze najprv musi vykuzlit mrkvy zo zemiakov a nasledne z tych mrkiev kaleraby? c) Tiez to mam chapat akoze postupne maju byt najprv zo zemiaka mrkvy a nasledne z tych mrkiev salat?Dakujem za vysvetlenie.

MAKSÍK: Presne tak, najprv musí vhodiť zemiaky. Veď aj otázky sa pýtajú na to, koľko zemiakov musí vhodiť do klobúka, aby niečo vykúzlil.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, môžem sa opýtať, v úlohe č.4 - 3.ročník sa môže stať, že pri úlohe 4 a) ostane len jeden plán domu a ostatné budú vyškrtané ? Ďakujem

MAKSÍK: Ahoj, to ti žiaľ nemôžem prezradiť. Dobre si tie stavby pozri.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík,v úlohe 2 pre 2.ročník 3.kola,v otázke po a) sa pýtaš ktorý deň v týždni stretol Maksík Janka Hraška. V texte úlohy sa nikde nespomína Maksík .Podľa čoho mám vedieť kedy ho stretol?Ďakujem za Tvoju odpoved.Linda

MAKSÍK: Ahoj, Linda, celý príbeh rozpráva Maksík.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, v maksiku 3, 3.kolo, úloha c.3, ktorý deň v týždni stretol Maksik Janka Hraska sa myslí deň, ktorý je nakreslený ako posledný vo vašom nedokončenom zázname? Chodí každý deň, to znamená aj v nedeľu? Ďakujem

MAKSÍK: Áno, je to posledná bodka v zázname. Chodí každý deň, teda aj v nedeľu.


MAKSÁČIK: chcem sa opytat na 2.ulohu 3.kola- Janko Hraško. \"prve 2 tyzdne\" sa berie od soboty alebo od nasledujuceho pondelka? dakujem.

MAKSÍK: Prvé dva týždne sú od soboty, teda od dňa, kedy Janko Hraško prvý raz niesol obed.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik. Uloha 1, c) v 3. kole pre stvrtakov - mohol Maksik hodit do klobuka iba 2 mrkvy ak chcel vykuzlit iba 1 kalerab? Alebo musel hadzat vzdy iba 4 mrkvy a vytiahnut 2 kaleraby? Dakujem.

MAKSÍK: Teoreticky by asi mohol, ale vzhľadom na riešenie úlohy je to jedno. Nezabudni, koľko on potrebuje kalerábov.


MAKSÁČIK: Kedy bude 3 kolo

MAKSÍK: Ešte pred Vianocami budú úlohy v škole aj na stránke.


MAKSÁČIK: Maxík tvoje úlohy sú super

MAKSÍK: To som rád, že sa ti páčia.


MAKSÁČIK: Ahoj Maxík kedy budú úlohy 3 kola

MAKSÍK: Ešte pred Vianocami budú v škole aj na stránke.


MAKSÁČIK: KOHO OBRÁZOK BUDE V 3.KOLE?

MAKSÍK: Nechaj sa prekvapiť.


MAKSÁČIK: Ahoj kedy bude aj 3 kolo?

MAKSÍK: Do škôl by mali prísť začiatkom budúceho týždňa.


MAKSÁČIK: čo môžeme vyhrať?

MAKSÍK: Nechaj sa prekvapiť.


MAKSÁČIK: Ahoj,kedy prídu výsledky s 2 kola???Dakujem.

MAKSÍK: Výsledky po 2. kole a nové úlohy pošleme do škôl tesne pred Vianocami - tak, aby ste ich dostali pred odchodom na prázdniny.


MAKSÁČIK: Dobrý deň, kedy bude vyhodnotenie 2. kola a nové úlohy do 3. kola? Jakub

MAKSÍK: Výsledky 2. kola a zadania 3. kola zverejníme 19. decembra. Všetky termíny nájdeš na stránke v kalendári. A veľká informácia o termínoch, na ktoré sa pýtaš, je aj na titulnej strane :-)


MAKSÁČIK: zabudla som kod

MAKSÍK: Napíš na maksik@talentida.sk, kto si.


MAKSÁČIK: Ahoj Maxí k volám sa Laura Haladejová rada bi som sa opítala či ti už môj obrázok prišiel ak áno páčil sa vám.

MAKSÍK: Neviem, Laura, nepamätám si mená všetkých maliarov :-) Počkaj, či sa objaví v Tvorbe maksáčikov.


MAKSÁČIK: Dobry den, nestihol som poslat synov maxik s odpovedami, mozem to poslat elektronicky? Ak ano na aku adresu Vam to viem poslat? dakujem za odpoved

MAKSÍK: Dobrý deň, zabaľte odpovedník do obálky a pošlite ho poštou na adresu uvedenú na stránke.


MAKSÁČIK: Dobry den, nestihol som poslat synov maxik s odpovedami, mozem to poslat elektronicky? Ak ano na aku adresu Vam to viem poslat? dakujem za odpoved

MAKSÍK: Dobrý deň, zabaľte odpovedník do obálky a pošlite ho poštou na adresu uvedenú na stránke.


MAKSÁČIK: Ahoj, v tej ulohe 1 pre 4. ročník krtko mal vychadzat iba 2. kopcom? Dakujem :)

MAKSÍK: Vychádzal všetkými krtinacami. Ale do odpovedníka máš nakresliť iba cesty, ktorými vyjde cez krtinec 2.


MAKSÁČIK: Kolko bodiek Danke odpadlo za 10 dni od1. do 10. septembra?

MAKSÍK: Na to musíš prísť ty :-)


MAKSÁČIK: Ahoj maksik V druhej ulohe mach a šebestová nam vychádzajú dve heslá.nadvazuje to heslo na tretiu ulohu?ďakujem za odpoveď

MAKSÍK: Heslo je len jedno a nemá súvislosť s ďalšou úlohou.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík,chcem sa spýtať k úlohe 5 pre 3.ročník-prečo Janka stratila tak málo bodiek od 13.do 17.septembra?

MAKSÍK: Lebo jej tak odpadávali, nič viac ti k tomu neviem povedať. Asi nerozumiem tvojej otázke.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik, v 2. kole pre 2. rocnik v ulohe 3 nie som si celkom isty ci mohol Vilko poletovať aj v zahone ktory si uz vybral Hop a ci teda mohol mať Vilko vo svojom zahone aj kvety z Hopovho zahonu? A tiez ci Maja mohla zbierat pel vo viacerych zahonoch? Ďakujem.

MAKSÍK: Vilko nemôže poletovať v Hopovom záhone, lebo ten je iba v kruhu a nie je v obdĺžniku, ani v trojuholníku. Vilko poletuje v záhone, ktorý je aj v kruhu, aj v obdĺžniku, ale nie je v trojuholníku.


MAKSÁČIK: Ahoj MAKSÍK, v úlohe č.1 - 3.ročník musí byť vyznačená v každom jednom obrázku v odpovedníku krtkova cestička ? ďakujem

MAKSÍK: Presne tak, v každom obrázku jedna cestička.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, môžem sa opýtať v úlohe č.1 - 3.roč.-krtko je v odpovedníku presne toľko obrázkov, koľko je ciest ? Ďakujem

MAKSÍK: Áno, je.


MAKSÁČIK: V 2.kole 2.uloha je v otazke stvorec. Je to preklep namiesto obdlznika?

MAKSÍK: Ospravedlňujeme sa za preklep, na stránke je to už opravené. Má tam byť obdĺžnik.


MAKSÁČIK: Ahoj maxik V ulohe 2.kola 2.uloha je otazka;...zahon ktory je v kruhu ale nie je ani v trojuholniku ani vo stvorci. Ten stvorec je preklep namiesto obdlznika?

MAKSÍK: Ospravedlňujeme sa za preklep, na stránke je to už opravené. Má tam byť obdĺžnik.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, takže v úlohe č.4c) - 3.roč. mám brať pri obrázku 3 - že 15 minút hodiny meškali a mám tých 15. minút, čo hodiny meškajú len odrátať z času, ktorý je zobrazený ma obrázku 3 ? Lebo stále neviem, či ten skutočný čas sa mení alebo je rovnaký ako pri otázke 4a). Lebo skutočný čas som si vyrátal na začiatku pri otázke a) a či aj pri otázke c) ho mám považovať za skutočný a tak vyrátať odpoveď na obr.3 alebo ten čas sa zmenil. Ďakujem.

MAKSÍK: Ak sa chceš ešte niečo opýtať, zavolaj na 02/63824952


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, pri úlohe č. 4c) - 3.roč. skutočný čas aj pri úlohe c) je ten čas, ktorý je skutočný aj pri 4 a) ? Teda ten, ktorý mi vyjde ako skutočný pri otázke 4a platí aj pre 4c ako skutočný a od neho mám odpočítať to meškanie? Lebo potom ten obrázok 3 nechápem. Ďakujem

MAKSÍK: Hodiny na obrázku 1 ukazujú čas v dobe, kedy Maksík prišiel do opravovne. Problém je, že nie je toľko hodín, koľko ukazujú, lebo dve hodiny meškajú. Potom Pat nejaký čas opravoval hodiny. Najprv ich opravil tak, že išli 10 minút popredu a potom tak, že 15 minút meškali. Na obrázku 3 hodiny 15 minút meškajú oproti skutočnému času (nie tomu, čo je na obrázkoch 1 a 2).


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, Ešte k otázke 4 c) - 3.ročník, tých 15 minút meškania mám vyrátať od času, ktorý je zobrazený na obrázku 3 alebo ktorý vypočítame na začiatku a od neho sa to ráta - tých 15 minút meškania ? Ďakujem za odpoveď.

MAKSÍK: Hodiny na obrázku 1 ukazujú čas v dobe, kedy Maksík prišiel do opravovne. Problém je, že nie je toľko hodín, koľko ukazujú, lebo dve hodiny meškajú. Potom Pat nejaký čas opravoval hodiny. Najprv ich opravil tak, že išli 10 minút popredu a potom tak, že 15 minút meškali. Na obrázku 3 hodiny 15 minút meškajú oproti skutočnému času (nie tomu, čo je na obrázkoch 1 a 2).


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, nechápem otázku č. 4 c) - 3.ročník. Hodiny meškali 15. minút od času, ktorý je zobrazený na obrázku 3 ? Ďakujem.

MAKSÍK: Hodiny na obrázku 3 meškajú oproti skutočnému času 15 minút. A ty máš napísať skutočný čas.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik, k tym hodinam, Uloha 4 pre 4, rocnik po c, Chcem sa opytat...ci tam moze byt cas rano, resp. v noci, a aj poobede, respektive navecer.???.., alebo je tam postupnost,kwd uloha zacina a/18,15, pokracuje b/22,45 a potom tam by uz mal byt ranny caspo c/..dakujem za upresnenie...

MAKSÍK: Je jedno, či uvedieš čas ráno alebo poobede, budeme brať do úvahy obe odpovede, ak budú správne.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík chcem sa spýtať k 5 .úlohe pre 4. ročník druhé kolo. Pri zadaní Janky sa počíta aj 17.? Je tam uvedené od 13. do 17.9. či mám rátať 4 alebo 5 dní. Ďakujem za odpoveď. Patrik

MAKSÍK: V zadaní je napísané, že od 1. do 10. septembra je 10 dní. Takže je jasné, koľko dní je od 13. do 17. septembra.


MAKSÁČIK: Ahoj, chcem sa opýtať, v úlohe č.2 - 3.roč. Vilko poletoval z kvetu na kvet v záhonoch,ktoré ležali v trojuholníku, ale neležali v obdlžníku, čiže kvety mohli ležať aj v kruhu ? alebo len v trojuh.a v obdlžníku? A ešte k úlohe č. 4 - Nástenné digitálky majstrov sú tie, ktoré sú na obrázku 2 alebo nie sú nikde zobrazené v úlohe ? otázka a) Hodinky- 2 hodiny meškajú od akého času - od tých nástenných digitálnych alebo tam máme napísať čas, ktorý je na hodinách na obrázku č.1 zobrazený? otázka c) hodinky 15 minút meškajú od času, ktorý je zobrazený na obrázku č.2 alebo, ktorý mi vyjde v odpovednom hárku na obrázku b)? Ďakujem za odpoveď

MAKSÍK: Vysvetlenie k Vilkovi: máš zistiť počet kvetov, ktoré ležali v trojuholníku, ale neležali v obdĺžniku. Keďže o kruhu sa nič nehovorí, nemusíš ho zvažovať, takže mohli ležať aj v kruhu. Vysvetlenie k digitálkam: Nástenné hodiny majstrov nie sú zobrazené, lebo potom by otázka a) nemala zmysel - obrázok by odpoveď prezradil. Hodiny, ktoré sú na obrázku 1, meškajú oproti skutočnému času o 2 hodiny. A ty máš napísať ten skutočný čas. Hodiny na obrázku 3 meškajú oproti skutočnému času o 15 minút. A ty máš napísať skutočný čas.


MAKSÁČIK: Ahoj, chcem sa opýtať na ulohu č.1 pre 4. ročník v druhom kole. V prípade otázky a) myslí sa tým úplne všetky možnosti vrátane tých dvoch, ktore su už vyznačené na obrazku 2 a obrázku 3? Alebo mám uviesť len tie, ktorými vie ísť od tretieho dňa a v ďalšie dni (teda okrem ciest na obrázku 2 a 3)?

MAKSÍK: Máš napísať, koľko je úplne všetkých ciest (aj s tými na obrázkoch).


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik, chcem sa opýtať, lebo nerozumiem úlohe č.4 pre 3.ročník. Mám tam napísať, koľko je nakreslených hodín napr.na obr.1 naozaj alebo to mám vypočítať podľa toho, čo píšeš na začiatku. Mám to vyrátať, koľko bolo hodín podľa toho, čo píšeš alebo mám len napísať hodiny ako sa to píše na digitálkach pri obr. a/ a c/ ? Neviem, či mi rozumieš, čo chcem vedieť ?

MAKSÍK: V časti a) máš napísať správny čas (tak, ako sa píše na digitálkach), ak vieš, že hodinky na obrázku 1 dve hodiny meškajú. V časti b) máš nakresliť ručičky hodín, ktoré idú 10 minút popredu oproti hodinkám na obrázku 2. V časti c) máš napísať správny čas (tak, ako sa píše na digitálkach), ak vieš, že hodinky na obrázku 3 15 minút meškajú.


MAKSÁČIK: Dobrý deň! Kontrolovala som synove výsledky, a domnievam sa, že 2. úlohu z 1. kola Maksík 4 mal vyriešenú správne, pričom vo výsledkoch stratil body. Mohli by ste overiť správnosť hodnotenia? Synov kód je 81388-4-MP1905. Ďakujem. S pozdravom Parikrupová

MAKSÍK: Dobrý deň, skontrolujeme to a odpoveď vám pošleme mailom.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, nerozumiem otázke č.4 - 3.ročník. Máme tam napísať koľko bolo naozaj hodín - ako je to nakreslené na hodinách - obrázok a) a c)., ale spôsobom ako sa znázorňuje čas na digitálkach alebo sa máme riadiť podľa toho, čo je tam napísané na začiatku úlohy č.4. Nechápem to. Ďakujem

MAKSÍK: V časti a) máš napísať správny čas (tak, ako sa píše na digitálkach), ak vieš, že hodinky na obrázku 1 dve hodiny meškajú. V časti b) máš nakresliť ručičky hodín, ktoré idú 10 minút popredu oproti hodinkám na obrázku 2. V časti c) máš napísať správny čas (tak, ako sa píše na digitálkach), ak vieš, že hodinky na obrázku 3 15 minút meškajú.


MAKSÁČIK: Maksík skúšal som to ale nejde mi to.Ako ti mám prosím zavolať.Pošli mi prosím tvoje číslo na mobil.Lebo nemám tvoje číslo,ak chceš pošli mi aj na pevnú linku.Dakujem

MAKSÍK: Napíš problém, s ktorý potrebuješ pomôcť na maksik@talentida.sk.


MAKSÁČIK: Ak nepride mail s heslom - napriklad zla mailova adresa :-( kod skoly prezradite aj vy ci len v skole si musime pytat?

MAKSÍK: Ak mail s heslom nepríde, napíšte na maksik@talentida.sk.


MAKSÁČIK: Dobrý deň,prosím vás,kedy budú dostupné na stiahnutie odpovedníky pre druhé kolo? Ďakujem

MAKSÍK: Už sú k dispozícii vo Vstupe pre Maksáčikov.


MAKSÁČIK: Ďakujem.

MAKSÍK: :-)


MAKSÁČIK: Dobrý deň, ako si môžu druháci pozrieť výsledky keď ešte nemajú heslo? Nebudete ho posielať mailom? Sme zvedaví :-)

MAKSÍK: Dobrý deň, dnes dostanete mail s heslom.


MAKSÁČIK: ako sa mam prihlasit

MAKSÍK: Napisat na maksik@talentida.sk


MAKSÁČIK: maksík,nejde mi ten vstup pre maksáčikov a mám aj heslo.Potom už neviem ako mám vstúpiť.Ďakujem

MAKSÍK: Skontrolovali sme to, nevieme zistiť, v čom môže byť problém. Zavolajte nám, prosím, zajtra, kam sa dostanete a čo vidíte.


MAKSÁČIK: Milý Maksík, myslím,že niekedy sú úlohy zadané tak,že nieje možná jednoznačná odpoveď. Príklad úloha pre štvrtákov č. 4: medzi každé dva kusy ovocia dať čučoriedku, dá sa to vysvetliť dvojako,buď medzi prvý a druhý kus,alebo medzi každé dva kusy- to znamená že dám ovocie medzi druhé a tretie, a potom medzi štvrté a piate. Hnevám ma to,lebo v jednom kole si zadal podobnú úlohu a malo to byť tá druhá možnosť, teraz to mala byť naoopak prvá možnosť. Musíme robiť podľa toho čo zadáš, ty vieš ako to myslíš,ale my ostatní to bohužiaľ nevieme, a preto vznikajú chyby. (nie preto že to nevieme vyriešiť,ale preto že to zadanie nieje jednoznačne dané).

MAKSÍK: Ahoj, medzi každé dva kusy ovocia sa ozaj myslí, medzi prvý a druhý kus, medzi druhý a tretí kus... a nielen medzi prvý a druhý kus. Také je aj vzorové riešenie, uvedené na stránke. Pošli mi mailom svoje riešenie, ak som nepochopil tvoju otázku.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, z druhého kola, otázka 3b pre druhákov myslel si tým že Vilko sa nachádza súčasne v kruhu a obĺžniku. Podľa toho na čo si myslel je odpoveď buď 9 alebo 24.

MAKSÍK: Vilke je v záhone, ktorý je v kruhu aj v obdĺžniku, ale nie je v trojuholníku. Keby to nebolo súčasne, už by to bolo viac záhonov a nie jeden.


MAKSÁČIK: Ahoj, da sa este tento rok prihlasit ak som stvrtacka a moja sestra druhacka alebo sme to uz tento rok uplne zmeskali?

MAKSÍK: Da, napiste na maksik@talentida.sk


MAKSÁČIK: Prečo sa už nedajú odpovede do odpovedníka dat pre piatakov

MAKSÍK: Ak myslíš MAKSa, odpovedať sa dá.


MAKSÁČIK: Ahoj maksik,uloha c5 pre druhy rocnik ako mam v nej postupovat?kde mam citat lebo troska tomu neviem prist.

MAKSÍK: Predstav si, že postupne budeš z nástenky pohľadnice odopínať. Ako prvú odopneš tú, čo tam Maksík pripol ako poslednú. Na nej je posledné písmeno z mena. Postupne prídeš až k prvej pohľadnicu, ktorú Maksík pripol. To je prvé písmeno z mena.


MAKSÁČIK: Prosím Vás kde nájdem \"odpovedný hárok\" k súťaži pre syna? Tretiak. Prípadne prosím preposlať na môj mail miriam.stopova@gmail.com. Ďakujem, Miriam Stopová, mama Pavol Stopa 3.A, ZŠ Stupava

MAKSÍK: Hárok si môžete stiahnuť aj z titulnej strany. Sú pod úlohami 1. kola.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksáčik, chcela by som sa opýtať na úlohu 2 pre druhý ročník. Máš na mysli len rovné cestičky, alebo aj trochu oblúčikové.

MAKSÍK: Myslím akékoľvek cestičky. Prečo by cestička musela byť len rovná?


MAKSÁČIK: Koľko dní má v úlohe pre tretiakov týždeň, je to pracovný alebo aj s nedeľou. Ďakujem Ninka

MAKSÍK: Dobrý deň, týždeň má 7 dní. Keby sme chceli pracovný, museli by sme na to upozorniť.


MAKSÁČIK: Prosím Vás kde nájdem \"odpovedný hárok\" k súťaži pre syna? Tretiak. Prípadne prosím preposlať na môj mail miriam.stopova@gmail.com. Ďakujem, Miriam Stopová, mama Pavol Stopa 3.A, ZŠ Stupava

MAKSÍK: Dobrý deň, hárok sa dá stiahnuť priamo z titulnej stránky Maksíka (pod úlohami).


MAKSÁČIK: Ahoj Maksáčik, chcel som sa opýtať, v úlohe č. 2 pre 3.ročník v poslednom riadku s vidlami na obrázku to je čert ? A ešte v úlohe č.5 pre 3. ročník môže byť to meno Maksíkovho najlepšieho kamoša v inom jazyku ako v slovenskom. Ďakujem

MAKSÍK: Máš pravdu, na obrázku je čert. Meno môže byť aj v inom jazyku.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, chcela som sa opýtať, či stačí poslať 2.10. odpovede alebo to už 2.10. musí byť u Teba a či to môžem poslať aj sama, nie zo školy. Ďakujem.

MAKSÍK: Ahoj! Odpovedník stačí poslať 2. 10. Môžeš ho poslať aj sama.


MAKSÁČIK: Ahoj, Maksík, v úlohe č.3 pre tretí ročník, týždeň znamená 7 dní. ďakujem za odpoveď.

MAKSÍK: Áno, týždeň znamená 7 dní :-)


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, v úlohe č.2 pre druhý ročník máš na mysli čo najkratšiu cestu (po 838 atď.) alebo treba nájsť čo najviac osmičiek ( po 808, 888 atď.)? Ďakujem za odpoveď.

MAKSÍK: Treba nájsť cestu, na ktorej je najviac osmičiek.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, v úlohe č. 3 Tom a Jerry pre štvrtý ročník myslíte v otázke b)Koľko myší sa Jerrymu podarilo zachrániť za celý týždeň alebo len do štvrtku? V a) je otázka o štvrtku, takže niekto si môže myslieť, že aj b) sa týka štvrtku. Ďakujem za odpoveď.

MAKSÍK: Myslí sa za celý týždeň.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik, prosim ta v ulohe c.3 pre treti rocnik je napisane, ze Tom zacinal v pondelok s 2 mysami. Tie dve su uz po vypusteny 1 Jerrym alebo predtym. Dakujem

MAKSÍK: V pondelok ráno si Tom kúpil 2 myši a cez deň mu Tom jednu pustil na slobodu.


MAKSÁČIK: ahoj, o čom ti môžem nakreslit?

MAKSÍK: Nejakú obľúbenú rozprávku.


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik, v úlohe Tom a Jerry pre 3 ročník. Tom začínal dvoma myšami v pondelok. Jerry mu vždy jednu vypustil, takže už aj ten pondelok? Utorok by zacal jedna plus dva a minus jedna a stredu by zacal dvoma??? Ďakujem vopred za odpoved

MAKSÍK: V pondelok ráno si Tom kúpil 2 myši a cez deň mu Tom jednu pustil na slobodu. V utorok si Tom kúpil o dve myši viac ako v pondelok, teda štyri...


MAKSÁČIK: Môžem sa opýtať či všetky deti dostali diplom?

MAKSÍK: Diplom dostali všetci, ktorí poslali odpovede aspoň v troch kolách súťaže.


MAKSÁČIK: Nemyslel som uplne na konci/zaciatku .. na jednej strane sa neda umiestnit cucoriedka tak, aby mala z obidvoch stran 2 kusy ineho ovocia.

MAKSÍK: Vysvetlím ti to postupne. Na koláči bolo 12 sliviek.Potom dá Šmolinka medzi prvú a druhú slivku černicu, potom medzi druhú a tretiu ... Takže na koláči sa budú striedať slivka, černica, slivka, černica, slivka... Teraz začne vkladať čučoriedky. Nakoniec sa bude ovocie striedať takto slivka, čučoriedka, černica, čučoriedka, slivka, čučoriedka, černica...


MAKSÁČIK: Ahoj Maksik Pozeral som sa uz na ulohy 1. kola a chcem sa spytat ohladne ulohy c.4 pre stvrtakov. Cucoriedky sa musia dat vzdy medzi 2 kusy ovocia ? Ak ano, tak to nevychadza, resp. ju na konci/zaciatku kolaca nemozem umiestnit.

MAKSÍK: Ahoj, čučoriedku ozaj nemôžeš dať úplne na začiatok alebo na koniec. Musí mať okolo seba iné ovocie.


MAKSÁČIK: Maksík kedy už budú nové úlohy ?

MAKSÍK: Vydrž do začiatku školského roka. Už sú v tlačiarni.


MAKSÁČIK: Ahoj a ceny neprezradíš,načo sa máme tešiť a som zvedavá a nedočkavá

MAKSÍK: Vydrž, už na tom pracujem :-)


MAKSÁČIK: Ahoj Maksík, čo vyhrávam, keď som druháčka a získala som 127 bodov? Ďakujem Ti za odpoveď...

MAKSÍK: Nechaj sa prekvapiť :-).


MAKSÁČIK: a kedy sa dozvieme aké ceny kto získal:krásny deň

MAKSÍK: Presne podľa harmonogramu - začiatkom júna.


MAKSÁČIK: Prečo máte podobné meno MAXSIK tejto sutaže ako sutaže MAXS?Prosím odpovedzte hned. Dakujem. N.Havaldová.

MAKSÍK: Lebo Maksík je Maksov mladší brat.